Avatar billede amagersvend Novice
02. oktober 2019 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke printere passer til HP302 patron

Jeg har en HP printer, der trænger til udskiftning.
Den bruger HP302 patroner, og jeg ønsker at vide, hvilke printere, der bruger præcis denne patron, da jeg har nogle stykker liggende.

Jeg har spurgt HP’s support - de kan ikke hjælpe!!!

Er der nogen, der har kendskab til sådan en søgning. Jeg har googlet på mange forskellige måder uden resultat.

På forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. oktober 2019 - 15:16 #1
Jeg har fundet en liste der hander med alt mulig pc tilbør, blæk printere, cd, dvd. osv.

Der er en liste over alle mulig blækpatroner til HP, Canon, Epson, Brother.....

https://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=model&brand_id=3

Du kan gå ind på denne liste og søge efter hvilke printere der anvender HP 302 blækpatron. Desværre har producenterne en forbandet mani med at lave nye blækpatroner når der kommer nye printermodeller på markedet, så er din printer bare nogle få år gammel, ja så anvender de nyere modeller sandsynligvis en anden type patroner. Men held og lykke med jagten:-)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. oktober 2019 - 15:54 #2
den korte https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/printer-og-tilbehor/blakpatroner-og-toner/HPF6U66AE301/hp-blakpatron-302-sort
Understøttede printermodeller    HP Deskjet 1110, 2130, 3630, HP OfficeJet 3830, 4650, HP Envy 4520
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. oktober 2019 - 16:12 #3
#2 Godt gået :-)
Den havde jeg ikke lige set.
Avatar billede amagersvend Novice
02. oktober 2019 - 16:47 #4
Til claes57 og ErikHg:  mange tak for jeres kommentarer - og ja, det er jo simpelt hos Elgiganten, må man sige😊

Og nu kan jeg komme videre 👍

Igen mange tak...men utroligt, at HP’s kundesupport ikke kunne hjælpe 👇
Avatar billede claes57 Ekspert
02. oktober 2019 - 17:00 #5
jeg har så også HP - men bruger 301 blæk. På siden af pakken (2-pack) er faktisk en liste over kompatible printere. En skam, at min ikke brugte 302-blæk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. oktober 2019 - 17:29 #6
#4 Jeg er ikke overrasket over at HP´s kundesupport ikke er i stand til at hjælpe.

HP er ligesom mange andre bedøvende ligeglade når deres produkter er solgt. Det drejer sig kun om at tjene penge, og helst så mange som muligt.