Avatar billede huddie Professor
02. oktober 2019 - 08:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan får jeg en besøgs tæller på min webside?

Hej Eksperter!

Er der der nogen mulighed for at få sat en besøgs tæller på en hjemmeside?
I så fald hvordan?

- her er tale om WordPress 5.2.3

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2019 - 08:16 #1
Hej Huddie

Der er mange WordPress Plugins der understøtte dette, du kan fx i Google søge efter "wordpress plugin visitor counter". Nogle af de mere kendt er:

- WordPress Views Counter Plugin
- Google Analytics Counter Tracker WordPress Plugin
- Visitor Counter Plugin
- Simple Visitor Counter WordPress Plugin

Afhængig af dine behov er der fordele og ulemper ved dem alle, nogle koster også noget i enten deres basis eller premium model. Fra fra lokalt SEO perspektiv skal du også sørge for at pluginet ikke har en væsentlig drawback på load af din webside, sikkerhedsrisiko mv. som også er værd at tage med i overvejelserne.

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede huddie Professor
02. oktober 2019 - 11:48 #2
Hvis jeg nu f.eks. vælger WordPress Views Counter Plugin:
Når jeg åbner plugin'et lægger det sig så automatisk på forsiden?
- eller skal man placere det som et element i stil med et billed?

Med venlig hilsen
Jesper