Avatar billede lakrije Seniormester
28. september 2019 - 12:08 Der er 5 kommentarer

Fast rutine hver lørdag

Hej med jer,

Hver uge får jeg 15 mails, hver med et link til en csv-fil. Det er fordelt på 3 x 5 mails. 3=mandag, tirsdag og onsdag, og 5=lagre. Filerne hedder det samme pr. lager.

Ud af de 15 CSV-filer laver jeg hver uge 3 .xlsx-filer (en for hver dag), der har 7 ark hver (1 for hvert lager, 1 total for dagen og 1 der opsummerer)

Er det muligt at gøre dette automatisk via VBA? Det tager alligevel lidt tid at lave.

På forhånd tak for hjælpen
Lars
Avatar billede supertekst Ekspert
17. oktober 2019 - 10:09 #1
Ja - det er muligt..
Avatar billede lakrije Seniormester
20. oktober 2019 - 09:06 #2
Jeg har lavet en video på de ting, der skal gøres. Ville du evt. kunne hjælpe, hvis du så den?

Hilsen
Lars
Avatar billede supertekst Ekspert
20. oktober 2019 - 10:51 #3
Det kan komme an på en prøve
www.supertekst-it.dk | kontakt
Så svarer jeg
Avatar billede lakrije Seniormester
04. november 2019 - 07:57 #4
Tusind tak for henvisningen. Den kommer jeg helt sikkert til at drage nytte af på et senere tidspunkt. Jeg har løst mit problem på en anden måde.
Avatar billede supertekst Ekspert
04. november 2019 - 08:54 #5
Ok - du giver blot signal, hvis ....