Avatar billede zebob Nybegynder
28. august 2001 - 09:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Winfinans på Windows ME

Jeg kører winfinans pro 8.2 på windows 95.
Efter at have skiftet computer og styresystem
til windows ME kan winfinas ikke læse mine data.
Nogen der har erfaring med det?
Avatar billede sas Nybegynder
28. august 2001 - 10:50 #1
WF Pro 8.2 er lavet i Access 97. Har du evt. installeret office 2000 på din nye maskine ?

Office 2000 installationen rydder på bedste brugervenlige vis op efter alle tidligere office pakker inkl den Access runtime, som din wf pro 8.2 benytter. Efterfølgende prøver Access 2000 at åbne databasen med en masse konverteringsfejl.
Avatar billede zebob Nybegynder
28. august 2001 - 13:24 #2
Der er installeret works suite 2000 tror jeg
nok den hedder.
Avatar billede sas Nybegynder
28. august 2001 - 13:32 #3
Jeg kender ikke rigtig Works, men kunne forestille mig at den indeholder access 2000 databasemotoren Jet. Det kunne muligvis give nogle problemer for Winfinansen.

I alle fald tror jeg ikke at det er Windows ME der giver problemerne.

Det er tænkeligt at du skal opgradere din Winfinans til version 9.0