Avatar billede kirlu Nybegynder
28. august 2001 - 09:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp.....GPRS???

Her er et panik??......Jeg ønsker en længere(uddybende) forklaring på
GPRS(general packet radio service) Hvad er det...mere præcist???
jeg har været på \"whatis\"
svar ønskes nu...!!!
jeg vender tilbage om 1 time......tjekker \"howstuffworks\"

på forhånd tak og med venlig hilsen Kirlu
Avatar billede snowball Novice
28. august 2001 - 09:07 #1
Avatar billede wisen Nybegynder
28. august 2001 - 09:12 #2
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. august 2001 - 09:23 #3
Gprs gør at du er online med din mobil hele tiden uden det koster dig noget. Det koster først når du modtager noget, det er noget hurtigere end normal mobil forbindelse, du henter meget hurtigere mails på comp. Men du kan ikke sende SMS ved GPRS endnu, da det danske net ikke er udvidet endnu!

Http://www.tuning.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 10:19 #4
Og GPRS har INTET med GPS at gøre (har sgu hørt det så mange gange at jeg er ved at brække mig. \"GPRS - feeeeeeeedt så ved mobiltelefonen hvor man er, så man kan se kort og finde nærmeste restaurant...\". Neeeeeeeeeej, tumper!!

Sorry, durt opstød :o)

/Rob

Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 10:19 #5
durt = surt

/Rob
Avatar billede snowball Novice
28. august 2001 - 10:22 #6
hobbez: øøøhhh...er der nogen der har sagt det her da !?

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 10:38 #7
snowball >> Ja, jeg har hørt det flere gange i forskellige sammenhæng, så når nu manden spørger, så syntes jeg også han skulle have det på plads.

Er det OK?

/Rob
Avatar billede snowball Novice
28. august 2001 - 11:16 #8
Ja ja, men du fik det bare til at lyde som om vi her i dette spørgsmål havde sagt det, og det har vi jo ikke, så derfor sys jeg det var en lidt hård melding du kom med ;)

Snowball
Avatar billede kirlu Nybegynder
28. august 2001 - 18:13 #9
Jeg fandt en meget teknisk forklaring på
google! (etellerandetsted). Jeg skulle tegne et logo, og blev nød til at vide hvad det var...!?

Men Snowball skal ha\' 30pt. for sin høflige, diplomatiske og seriøse \"expertdebat\".

Jeg stor undren været vidne til en underlødig debat på E - .dk, de sidste 24 t.
(Ex.: enelleranden \"hackertracker\" der trak
debatten ned i gulvhøjde).
Jeg er altid glad for de kommentarer jeg får!!

Med venlig hilsen Kirlu!!!!!!!!!!!