Avatar billede Slettet bruger
28. august 2001 - 08:50 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Skulle de ikke skydes???

Er det kun mig der synes at folk der laver en side som http://www.hollywood.com/multimedia skulle skydes?

Udover 2 popup vinduer har de nogle layers der lægger sig lige midt i skærmen, så det bliver _fuldstændigt_ umuligt at navigere rundt.

Siden skal ses som skræk og advarsel!!!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 08:52 #1
Jeg vil gerne lade være med at åbne siden for at få de 30 point *griner*
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2001 - 09:01 #2
hovhov! Du skal arbejde for dem!

Den er ikke så slem, der er kun 2 poup vinduer..

:)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2001 - 09:21 #3
Ehm der var intet der poppede op hos mig. Dog så jeg layeret midt på siden, men det forsvandt af sig selv (eller da jeg klikkede på det)....
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2001 - 09:38 #4
nikolajdu> Du er for hurtig *G* Der kommer flere layers, hvis du venter eller navigerer rundt på sitet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2001 - 09:39 #5
´k, men du får mig ikke til at prøve igen :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2001 - 09:41 #6
Kig på http://www.divxit.dk/skod_layer.gif for at se den værste!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2001 - 09:52 #7
Det layer fik jeg også frem, men det forsvandt rimeligt hurtigt ....
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 10:16 #8
Jeg giver gerne et tilskud til patroner!

Det er et \'udmærket\' eksempel på hvad der sker, når marketingsfolk får mere magt end usability-eksperter og webdesignere tilsammen.

Jeg håber deres faste brugere straffer dem, ved at holde op med at bruge sitet. Det ville jeg!

/Rob
Avatar billede popstar Nybegynder
28. august 2001 - 11:20 #9
Den er sgu\' da meget fed... har ingen problemer... hmmm... det var nok ikke det rigtige svar til at få pointene... he he...

/Popstar
Avatar billede autodidakt Nybegynder
28. august 2001 - 12:32 #10
Sider med reklame popup får et hit af mig, første og sidste :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. august 2001 - 19:42 #11
åbnede i IE4.
    ingen onload-popops
    ret uoverskuelig side
likkede igen
    ingen onunload popops

heller ingenting i NS4.7

har de lavet siden om?

mvh JakobA
Avatar billede autodidakt Nybegynder
28. august 2001 - 22:46 #12
Det ser ud til de har fjernet popupsne hmmm

Her er en rigtig fæl side
http://www.frisoer-finn.dk/ :)) (ca 2000kb i første upload)
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. august 2001 - 22:51 #13
Er der nogen her der har skrevet til dem så de forstod det?

Hvis ja ved jeg hvem der skal have tak og points :-))
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. august 2001 - 22:55 #14
men frisoer-finn bliver sværere at overbevise, han har jo vundet priser for sin side.
Avatar billede autodidakt Nybegynder
28. august 2001 - 23:04 #15
Frisør Finns side er blevet redesignet i mindst 40 eksemplar som obligatorisk opgave på et AF webdesigner kursus hos Niels Brock, men han har hvist sagt nej tak til en ny side...
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 21:26 #16
så er den skid slået :)
Avatar billede stampeair Nybegynder
26. september 2001 - 01:08 #17
http://www.frisoer-finn.dk/
Fy for s.... den er godt svær at sluge, den ville jeg ikke lægge navn til, jeg vil våge at påstå jeg kan lave en bedre og MEGET pænere side, selvom jeg kun har lavet en enkelt hjemmeside til mig selv.