Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 13:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

plakat til SFO-OL

Hejsa - skal lave noget ol på den sfo jeg arbejder på og vil gerne invitere andre sfoer med en lidt sjov / fed plakat...

det her er nogle af de discipliner der skal være
1.    Høvdingebold
2.    Mooncar ræs
3.    Straffespark
4.    Sjipning
5.    Tovtrækning
6.    Stafet

måske man kunne indflette dem i en form for collage - nogen der har nogle starter tips til hvad man kan gøre... skal først være i forår 2020 men rart at være på forkant...
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
10. september 2019 - 09:15 #1
Avatar billede imma Forsker
10. september 2019 - 09:46 #2
Du er så mega ultra sej -

Ja præcist sådan noget der.  -  kan jeg selv rette i tingene - feks hvis jeg finder lidt tekst og en dato :) eller er det bedst at skrive det her :)

Ser perfekt børnevenligt ud :)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
10. september 2019 - 12:59 #3
Der kan ikke rettes i selve pdf-dokumentet.
Skriv datoer og tekst her, så sætter jeg dem ind i originaldokumentet og opretter en ny pdf.
Avatar billede imma Forsker
12. september 2019 - 10:32 #4
Okay super fedt,.. får lige tjekket op på datoer osv... kan du ændre teksten til at der står SFO Nordskolen - vi er ved at blive slået sammen..... eventuelt med en anderledes skrifttype.. selvom - jeg godt kan lide den lidt børneagtige..
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2019 - 15:58 #5
Ser godt ud :)