Avatar billede ZeBa Ekspert
03. september 2019 - 23:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Wordpress - lærebøger

Kan nogen anbefale en god bog til at lære WP?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2019 - 10:03 #1
bog-formatet er ikke optimalt til wordpress indlæring.
google 'wordpress tutor' og fik bla
https://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php
(jeg har intet med det at gøre, er ikke selv wp-bruger)
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2019 - 20:07 #2
Nej, men jeg efterlyser en wp bruger med erfaring
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2019 - 20:21 #3
så ikke "god bog" ? men bare et link til en person, du kan spamme frit ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2019 - 22:03 #4
?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. september 2019 - 20:28 #5
Fatter ikke, hvad du mener
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2019 - 23:20 #6
Hej ZeBa

Jeg har rimelig godt styr på WordPress, er der noget specifikt du har brug for hjælp med? Som der bliver nævnt i et par af ovenstående kommentar, så er den bedste måde at lære om Wordpress (og andre CMS) ved at læse dokumentationen (hvis man har et teknisk flair) ellers er der en masse gode videoer og hjemmesider online der på en meget bruger-venlig måde beskriver forskellige funktionaliteter af WordPress mv.

Tilbage til dig: hvad er det du står og gerne vil lære noget om inden for Wordpress-universet?

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. september 2019 - 19:36 #7
Skal bare i gang helt fra bunden
Avatar billede WPTricksDK Novice
17. oktober 2019 - 23:54 #8
Hej ZeBa

Tror ikke man kan finde en rigtig god "WP bog" - da der er riiigtig mange free-guides derude. Jeg har dog en hjemmeside, som tilbyder gratis WP hjælp - og har også lavet en WP Guide, som bliver udvidet hele tiden, med nye artikler:
https://wptricks.dk/i-gang-med-wordpress

Prøv at kigge på det - og skriv endelig en mail, hvis der er noget du gerne vil have svar på :)

MVH
Aris
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. oktober 2021 - 18:11 #9
1000 tak