Avatar billede Ib Tardini Praktikant
18. august 2019 - 15:14 Der er 6 kommentarer

Kan ikke afspille fra harddisk

Jeg har købt 2 ens harddiske Maxor M3 500 Gb
Da jeg skal til at lægge mine film ind på første harddisk får jeg lige slettet de filer der lå på disken. Herefter kopierede  jeg de film jeg ville afspille på mit Samsung TV Men det virker ikke. Men jeg kan sagtens afspille filerne på min PC.
Så tog jeg harddisk nr 2 lod være med at slette nogen filer og kopierede min film over på disken. Og det virker perfekt.

Øhhhh hvad er det jeg har fået slettet på disk nr 1 Hvad skal jeg gøre ?????
kh
ib
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2019 - 15:44 #1
lav et image af disk 2 og kopier det til disk 1 - slet så kun dine film på disk 1, og kopier andre film ind.
Avatar billede Ib Tardini Praktikant
18. august 2019 - 16:58 #2
Er et image  alt det der ligger på disk 2?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2019 - 17:08 #3
det er en 1:1 kopi
Avatar billede Ib Tardini Praktikant
18. august 2019 - 17:54 #4
Jeg prøver og vender tilbage :)
Avatar billede Ib Tardini Praktikant
18. august 2019 - 18:29 #5
det virkede desværre ikke :(
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2019 - 18:46 #6
du kan ikke bare kopiere alt fra en til en anden - det skal være 1:1 kopi inkl skjulte data.
https://www.easeus.com/backup-software/tb-free.html kan lave det. Hvis den ene disk virker, så vil den anden 100% sikkert også gøre det.