Avatar billede Jeppe Praktikant
15. august 2019 - 20:53 Der er 3 kommentarer

Philips tv: ingen kommando...?

Hey! Mit Philips tv vil ikke starte op. Når jeg tænder kommer en meddelse om ingen kommando og en trekant med et udråbstegn!
Her giver den mig et par muligheder bla: reboot system now, men alle muligheder leder mig tilbage til samme skærm....?

Er der nogen her der har en ide om hvad jeg kan gøre...?
Alle tips modtages mes kyshånd!

Mvh Jeppe
Avatar billede Jeppe Praktikant
15. august 2019 - 21:02 #1
Se mit profilbillede for at lure startskærm! 😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. august 2019 - 21:13 #2
Er det lige pludselig opstår, eller har der været problemer inden?

Hvad står der i brugsanvisningen, hvis du har en sådan? Hvis ikke du har en brugsanvisning til tv´et så oplys modellen her, så kan dan med meget stor sandsynlighed findes på producentens hjemmeside i PDF-format.
Avatar billede kurtba Ekspert
15. august 2019 - 23:05 #3
Jeg har om en anden fejl ved opstart på Philips tv læst, at det nogen gange kan klares ved, at man først skal koble alle enheder fra, som er koblet til tv.et. Dernæst skal man tage strømstikket ud af kontakten ( det er ikke nok bare at slukke). Lad det stå uden strøm i mindst 1 minut og prøv derefter at genstarte det.
Hvis ikke det hjælper kan en reset måske hjælpe dig
https://www.youtube.com/watch?v=bDP_fY8CLQ4