Avatar billede JacobN Praktikant
13. august 2019 - 09:58 Der er 2 kommentarer

Valg af datacenter

Hej ComputerWorld

Jeg går og leder efter nogle alternativer for datacenter, og ville høre om i havde nogle anbefalinger og erfaringer selv i forhold til det.

Sikkerhed er selvfølgelig top priotet, og vil fortrækkes hvis det ligger i københavn omegn.

På forhånd rigtig god dag, og tak for hjælpen.
Avatar billede Dahlen85 Praktikant
13. august 2019 - 15:52 #1
Hej Jacob, jeg har tidligere haft gode erfaringer med it-r, men ikke hvor vidt det rammer dine behov. Jeg har pt. servere ved adeodc.dk som jeg er super tilfredse med.

Rigtig god søgen. :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. august 2019 - 17:28 #2
Kommer vel meget an på kravene:
1. Hvilket niveau skal der hostes på (jern, OS, infrastruktur, applikation)?
2. Krav til sikkerhed (ISO)?
3. Krav til logning, backup og recovery?
4. Adgang til administration af infrastruktur (firewalls, load balancers, routers)?
5. Provisionering af storage (tier 1-2-3)?
6. Krav til performance (host, app)?
7. Adgang til support (24/7)?