Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
06. august 2019 - 20:43 Der er 3 kommentarer

Hjælp med min mus og Gruppe politik

I har sikkert fået stillet spørgsmålet før men...

En dag ville min mus ikke virke jeg prøvede at finde ud af det da der stod Blokeret af Gruppe politik og jeg har så prøvet at finde ud af hvad jeg skulle gøre. Nu er der så gået 1 måned og jeg er stadigvæk ikke kommet nogen steder.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2019 - 21:23 #1
Har fundet noget her med "gruppe politik"

https://www.youtube.com/watch?v=jIdRUU0Hboc

Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig har hørt om dette. Håber linket kan hjælpe.
Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
06. august 2019 - 21:48 #2
Det hjalp ikke så meget der står det er noget med en msmouse.inf
Ellers tak for hjælpen:)
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2019 - 01:30 #3
slet din mus, og reboot.
installer den igen.