Avatar billede maller Nybegynder
27. august 2001 - 23:19 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Logo til CS klan

Hej alle sammen der ude! Jeg har en Counter-Strike klan, der hedder CSR. Vi mangler et logo til vores hjemmeside. Logo\'et skal \"Bare\" bestå af de tre bogstaver CSR, men de skal stå på en cool måde. Hjemmesiden er langt fra færdig endnu og der mangler derfor også en del på den blan andet et logo. Her er et link: www.csr.uni.cc logo\'et skal være for oven på siden. Jeg håber i kan hjælpe mig med mit lille problem. Jeg sætte 300 point på spil, og hvis logo\'et rykker for hårdt ja så klinger kassen! Maxx point er 815 så GO FOR IT!! :)

/Martin
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
27. august 2001 - 23:22 #1
Hej Martin

Har du prøvet http://www.flamingtext.com/

De har en masse muligheder for at skrive det på en fed måde...Bla. med flammer...

..Kim
Avatar billede maller Nybegynder
27. august 2001 - 23:22 #2
Jeg skal måske lige sige at i kan sende logo\'et til msaa@tdcspace.dk

/Martin
Avatar billede victorgladium Nybegynder
27. august 2001 - 23:39 #3
Jeg vil godt lave dit logo men det tager lidt mere end et par minutter, jeg er designer så hvis det skulle interessere dig så skriv til info@arkmail.dk
MVH-Victor
Avatar billede styler.dk Nybegynder
28. august 2001 - 01:46 #4
---> husk nu at alt skal fore gå igennem eksperten.dk
Så vi vil gerne se resultater....
Avatar billede maller Nybegynder
28. august 2001 - 19:55 #5
Styler.dk >>> I skal nok se resultater :-)

/Martin
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 19:57 #6
Jeg prøver også lige
Avatar billede styler.dk Nybegynder
28. august 2001 - 23:20 #7
tak
Avatar billede macclaudio Nybegynder
29. august 2001 - 10:17 #8
hvem er styler.dk??
og hvorfor skal det foregå gennem experten??
Avatar billede maller Nybegynder
01. september 2001 - 19:32 #9
Macclaudio>>>Jeg ved ikke hvem Styler.dk er men han er vel lige som os bare en bag skærmen :) Det skal forgår gennem Eksperten.dk fordi brugerene skal kunne se hvad der bliver til det som der bliver lavet :)

/Martin
Avatar billede macclaudio Nybegynder
03. september 2001 - 09:49 #10
det lyder som om du arbejder for EXPERTEN.DK - hvis folk vil have hjælp til at lave logoer så må de betale - jeg gider ikke lægge reklamekroner i expertens hat -
Avatar billede maller Nybegynder
04. september 2001 - 13:20 #11
Hey,,,,sorry jeg arbejder ikke for eksperten.dk ! Jeg skal bare bruge et logo til min CS klan.....Please vil i ikke nok prøve at lave et ?? I kan jo få 815 point for det hvis det er fedt...! I må gerne få mit  icq nummer eller hvad i vil ha\' så at se om jeg taler sandt :)

/ Martin
Avatar billede macclaudio Nybegynder
05. september 2001 - 09:05 #12
slip din icqnr - så tales vi
Avatar billede mukanus Nybegynder
05. september 2001 - 09:08 #13
skriv til 3355264 så kan jeg lave et til dig.

Hvordan skal det se ud
farver ?

opsætning ?

størrelse ?

// Mu Kanus
Avatar billede macclaudio Nybegynder
05. september 2001 - 17:10 #14
det er da rat at der er en der har lyst - er der ingen der arbejder?
Avatar billede maller Nybegynder
05. september 2001 - 18:45 #15
10 81 75 57 3  Bare skriv til mig Macclaudio !

/Martin
Avatar billede mukanus Nybegynder
05. september 2001 - 21:52 #16
sådan nu er jeg færdig:

http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.gif

jeg har lavet det i photoshop så jeg kan ændre ALT

du skal bare sige til.

er det okeymed farverne ?

jeg hareksperimenteret lidt da det er første gang jeg laver et cs logo til andre udover mig selv.

// Mu Kanus
Avatar billede mukanus Nybegynder
05. september 2001 - 22:31 #17
så nu har jeg lavet de ændringer du har spurgt om over icq.

http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.gif

jeg håber det ser fedt ud...

// Mu Kanus

Avatar billede mukanus Nybegynder
06. september 2001 - 15:38 #18
okey så er løbet lavet igen på den colt der.

se den nu:

http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.gif

er det godt nok ??

malle > måske skulle du også svare lidt over ekspewrten :)

// Mu Kanus
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 19:41 #19
sådan så er lyddæmperen væk og der står CS - Ranger:

http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.gif

var der mere ?

// Mu Kanus
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 20:44 #20
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 20:45 #21
ok jeg laver lige et \"s\" på CS - Ranger

2 sek.
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 20:47 #22
Avatar billede maller Nybegynder
08. september 2001 - 20:50 #23
Det er multi bravo!!

/Martin
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 20:51 #24
okey jeg kunne ikke få den i bmp desværre da jeg laver det i photoshop så skal jeg exporetere til et andet program sv. det bliver for besværlit og går muligvis ud over kvaliteten.

men her er den i jpg:
http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.jpg

og her er den i gif:
http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.gif

// Mu Kanus
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 20:55 #25
nå jeg har lavet den i .bmp alligevel :

http://www.ultraz.dk/Eksperten/counter-strike/malle/logo.bmp

du kan selv bestemme hvilke du vil bruge...

du kan tage dem alle hvis du vil
Avatar billede mukanus Nybegynder
08. september 2001 - 20:57 #26
Avatar billede Kengun Praktikant
14. september 2001 - 09:21 #27
Maller>> Husk at lukke (acceptere) hvis du har fått svar på dit spørgsmål.
Avatar billede satee Nybegynder
22. januar 2003 - 21:09 #28
Why kan jeg ik se jeres indlæg?? :(((