Avatar billede per2edb Ekspert
08. juli 2019 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Problemer med Microsoft Graph Chart

Hej
Kan i hjælpe med :
OleKlasse:  Microsoft Graph Chart
Klasse:  MSGraph.Chart.8

Jeg sal have lavet et søjlediagram men får beskeden DLL filen er ikke registreret?

Jeg har også prøvet Diagrammet med +  under menuen Design
DEt kan oprettes men jeg er ikke glad for det da men ikke kan tilgå
med et sql select som f.eks:
  Me![xxxx].RowSource= "Select.....

Kan Chart.8 bringes til at virke eller hvordan kan det andet (Det med + tegnet) tilgås med  Me![xxxx].RowSource= "Select.....
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2019 - 03:21 #1
når der mangler en DLL, vil jeg foreslå du installerer Office igen. den er gået i stykker
Avatar billede per2edb Ekspert
09. juli 2019 - 08:24 #2
Tak for svaret
Jeg har en 32Bit version så jeg vil benytte lejligheden til at skifte til 64Bit
Hvad er jeres erfaring med Access 64Bit.?
Kan jeg derudover forvente problemer med skiftet fra 32 til 64?
Avatar billede terry Ekspert
09. juli 2019 - 09:11 #3
You shouldn't use 64 bit Access, loads of compatibility issues....
Avatar billede terry Ekspert
09. juli 2019 - 09:11 #4
And your not going to gain much at all with 64 bit Access.
Avatar billede bvirk Guru
09. juli 2019 - 11:39 #5
Hvad med at registrere den dll når et program anråber: "DLL filen er ikke registreret"

https://en.wikipedia.org/wiki/Regsvr32
Avatar billede per2edb Ekspert
10. juli 2019 - 09:53 #6
bvirk. Jeg prøver Tak for hjælpen