Avatar billede noller Nybegynder
27. august 2001 - 22:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Slå ASP fra i browser ?

Har læst man kan dette.

Hvordan gør jeg ?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
27. august 2001 - 22:32 #1
Hvorfor i al verden vil du det? - så giver de sider da ingen mening!!!
Avatar billede dna Nybegynder
27. august 2001 - 22:32 #2
lol? ASP´en bliver jo afviklet på serveren og sender dig derefter siden i HTML - så nej, det kan du ikke!

dna
Avatar billede styler.dk Nybegynder
27. august 2001 - 22:34 #3
Hvorfor ville du det?
Mange gæstebøger er lavet i ASP
mange chat er lavet i ASP.....
WHY?
Avatar billede noller Nybegynder
27. august 2001 - 22:35 #4
Der findes sider, hvor asp\'en er brugt til at lave alle mulige finurligheder, (læs: pop-up-helvede)
Avatar billede noller Nybegynder
27. august 2001 - 22:36 #5
Jeg spurgte ikke om hvad fordelen/ulemperne var vel ?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 22:37 #6
noller>> tror du tænker på javascript
Avatar billede noller Nybegynder
27. august 2001 - 22:39 #7
OK, men mente bestemt at have læst om en herinde der sagde at han slog asp-understøttelse, når han skulle ind på sådanne sider.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
27. august 2001 - 22:40 #8
Man kan faktisk slet ikke lave popup vinduer via ASP...
Avatar billede dna Nybegynder
27. august 2001 - 22:41 #9
Ej.. javascripts.. det er straks en anden sag! Du går op i din options i din browser og finder \"Understøttelse af Javascript\" (Eller noget der ligner, og slår det fra... hopla..

dna
Avatar billede noller Nybegynder
27. august 2001 - 22:46 #10
kan bare ikke finde det.

jeg trykker.
funktioner->internetindstillinger->avanceret og leder.

Er jeg rigtig på den ?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 22:49 #11
nej du skal ind under sikkerhed
og så brugerdefineret eller sådan noget
Avatar billede netsrac Praktikant
27. august 2001 - 23:01 #12
Hm...ASP nej, men VBScript ja...kunne det tænkes at det var det ?
Avatar billede jkjaers Nybegynder
28. august 2001 - 09:39 #13
Det falder godtnok lidt udenfor kategori, men hvis det er popups du er træt af kan du f.eks downloade og installere en webwasher. Den fjerner alle unødige popups.

http://www.webwasher.de/en/products/wwash/download_license.htm

Bare et forslag
Avatar billede seeque Nybegynder
28. august 2001 - 19:38 #14
ASP er meget glad for cookies... og nogle internetbrugeres er lige så meget imod dem :-)

Det kan være at det var understøttelse af cookies der skulle slåes fra.

Mvh
SeeQue