Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. juni 2019 - 14:48 Der er 50 kommentarer og
2 løsninger

Kun x antal uafsluttede spørgsmål per bruger

Hej.

Kan mærke på stemningen herinde, at der er for mange uafsluttede spørgsmål.
Ville det ikke være praktisk, hvis hver bruger kun kunne oprette x antal spørgsmål ad gangen. Når et spørgsmål fik en løsning, så kunne pågældende bruger igen oprette et nyt spørgsmål.

Mvh. Blød Trafikant
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. juni 2019 - 15:12 #1
Det kan jo - i hvert fald i nogle tilfælde - tænkes, at der simpelthen ikke er andre brugere der er stand til at svare på det/de pågældende spørgsmål, og så må spørgeren jo lade spørgsmålet stå åbent og håbe på at der komme en løsning. Men generelt synes jeg ikke det er et problem.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juni 2019 - 15:17 #2
Om ikke andet, så for at rydde op i uaktuelle spørgsmål, så er idé ok.ok hvis en bruger sletter sin konto, så laves der autosvar på de åbne spg med ‘nedlagt’ og uden pointtildeling. Bare for at spg og kommenterer bliver bevaret.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. juni 2019 - 15:25 #3
#1: Synes måske der skal være en fair grænse på, hvor længe et spørgsmål kan stå åbent uden en løsning. Eller... Måske skal spørger selv lukke den ubesvarede tråd, for at kunne starte et nyt spørgsmål. På den måde bliver forummet måske bedst styret af brugerne.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. juni 2019 - 15:37 #4
#2: Helt klart en god idé for at få ryddet op.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2019 - 15:53 #5
god ide 👍
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2019 - 16:36 #6
Det er en god ide, men tror i selv på at der bliver gjort noget som helst fra baglandet??
Jeg tror ikke der sker en dyt.
Der har gennem tiderne kommet et utal af forslag. Jeg selv har bidraget med flere hvor der kom positiv tilbagemelding fra dem. Men intet sker. Så på det plan har jeg opgivet.
Jeg har gjort mig den vane at tjekke spørger efter inden jeg begynder at hjælpe. Jeg gider ikke mere bruge tid på noget hvor man ikke får tilbagemeldinger eller hvor man ikke lukker tråden når den er løst. Det er min tid ikke til mere.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. juni 2019 - 17:06 #7
#6: Lad os se hvad der sker. Årsagen til at jeg stillede forslaget, var fordi at nogle brugere, lidt manisk, stiller samme spørgsmål igen (eller tilsvarende spørgsmål), når der ikke er løsning første gang. Det ender ofte med mange uafsluttede tråde, som andre besøgende ikke kan bruge til noget i deres søgen efter en løsning på deres eget problem. Så hvis de blev "tvunget" til at rydde op, så ville forummet blive overskueligt. (Håber jeg)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2019 - 17:12 #8
#7 Ja det ville det.
Du kan se her https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/911999 at jeg for mange år siden har påtalt problemet ;-)
Avatar billede ebea Ekspert
18. juni 2019 - 17:19 #9
Kan kun svare som i #6  -  Er personligt også træt af problematikken, og har skruet ned for aktiviteten herinde ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
18. juni 2019 - 17:19 #10
Jeg er lidt enig med Erik Hg, det er ikke alle spørsmål det er lett og svare på, og grunn kan være at den som spør gir for lite opplysninger, og der tror jeg nok at det kan være en dårlig start for flere.
Den som skal svare sliter med å forstå oppgaven, leser rask sender et bilde med piler poko1 er flink til dette, stiller opp for os alle.
Han har det travelt og jeg prøvde og forklare oppgaven som skapte et problem, for meg SØK var endret ved oppdatering.
https://ibb.co/FxK619k

Det han viser er bilde av innstillinger, jeg prøver og si begge har vi Win10 men kom ikke og fortell meg at der er forskjell på innstillinger fra Danmark til Thailand, men i å med han har det så travelt så ga jeg opp og så svarte jeg dette Sorry.
Jeg hopper av det betyr stop fordi det føre ikke frem.
Og der står vi Blød trafikant – hva gjør jeg - Erik Hg skrev er det så stort problem?

Bade ja og nei,    Hva gjør jeg det kunne tenkes la det stå åpen kanskje noen klarte opgaven senere hvem vet?

Jeg valgte ikke dette jeg skrev Takk for hjelper her hopper jeg av oppgaven er ikke løst?
Var det feil nei.  Tenk å gjett om jeg ville bli glad da.

Være oppmerksom på at jeg snakker bare for meg selv, SØK har skapt problem før for meg da brukte jeg Søk jeg fikk hjelp flott, men jeg lærte en ting.
Sådan som den er nå vil jeg ikke ha den den stygge brune flate - nå er den borte for godt jeg har slettet SØK jeg har så god orden på computeren at jeg trenger den ikke mere. På Dansk hetter det farvel SØK.

Men flere av mine Venner sliter med det samme, dem er 90% avhenge av knappen SØK for dem vet ikke hvor tingene  sine er.    Her er Tavla som jeg hater. Jeg hater fliser også, totalt unyttig bare for fanatikere.
https://ibb.co/xjBQN26

At ting endres ok den godtar jeg – (Vis Søkikorn – Direkte hvit tavle uten ikorn for dem er alt på oppgavelinjen fra før)    trenger vi dobbelt opp  NEI.
Jeg støtter tråden til Blød Trafikant opprydding er altid posetivt også på vårt Forum her skader ikke. Men svaret til ErikHG  forstår jeg også.  (Syntes godt om)
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. juni 2019 - 17:37 #11
#8: Tak for link. Kan se at vi er temmelig enige om problematikken.

#9: Har også lagt mærke til den manglende kampgejst fra "hjælpere". Sørgeligt når folk frivilligt gerne vil hjælpe andre. (Lidt slå i pude-effekt)

#10: Er enig i, at et problem ofte ikke kan løses nu og her. Men der bliver nok nødt til at være en form for grænse for, hvor længe et spørgsmål kan stå åbent. Ingen kan bruge et uafsluttet spørgsmål til noget.
Avatar billede store-morten Ekspert
18. juni 2019 - 18:31 #12
#10 Arne Mathiesen, magter ikke at læse dine lang indlæg, men kan ved en hurtig sammentælling, se du har 58 uafsluttede spørgsmål ? ;-)
Avatar billede ebea Ekspert
18. juni 2019 - 20:05 #13
#12  -  ja, du har helt ret, Morten!
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. juni 2019 - 20:48 #14
#12 - det må vist nærme sig rekorden :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
18. juni 2019 - 20:54 #15
Nej, prøv at finde 'spørgejørgen'
Avatar billede store-morten Ekspert
18. juni 2019 - 20:56 #16
Som hedder: jannickhess i dag.
Avatar billede Mikael Ekspert
18. juni 2019 - 21:14 #17
Jeg har nu ryddet op i mine mange uden "løsninger"..

Beklager, at alle de som havde lagt svar ind i mine tråde, nu bliver "spammet"..

Kunne desværre ikke gøre det anderledes. Hmm
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2019 - 00:17 #18
Det er i orden Michael :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juni 2019 - 02:47 #19
#12 Hei store -morten 58 da har du hatt lidt av en jobb var ikke klar over det?

Jeg pleier å være høflig Takker for det meste også for hjelpen om der ikke er løsning kan det tenkes at jeg har stilt 58 ?    Som der ikke finnes svar på. Gratulere med jobben da hvorfor ekskuderte du meg ikke før?

#13 ebea mener det samme ferdig?    #14 Rekord ErikHg det ble jeg stolt av Takk for komplimanget.      #15 God ide det spørejørgen hvem er det? Har jeg slått rekorten hans?

#16 store-morten smart det med ny konto navnjanickess, altså 2 konto kan jeg å få det også? For nu blir jeg vel utvist.

#17 Mikael bruker du Win 7 enda å ikke finner slette knappen et råd da ikke svar da vel,    jeg bruker Adblock + prøv det.

# 220661 utrolig dyktig kar en av mine Favoritter jeg masse og Takke den personen for, problemet hans er bare han forstår ikke Norsk, tror han bruker Adblock+ når han læser mine poster, om han ikke altid har forstått mine spørsmål så har han vert utrolig flink og hjelpe meg om jeg har stått fast.
Nå er jo Win10 blitt utrolig Bra alt går på skinner nå og da treng man jo ikke spørre om noe da.
Som sum alt i alt ingen har sagt at jeg blir kasta ut av dette Forum enda selv om Dere har god hatt god lyst????

Jeg kan jo holde meg borte eller opprette 2 konti eller gjøre som dem fleste her når jeg oppretter et spørsmål eksempel.

Computeren min har stoppet hva gjør jeg?
Så venter jeg til jeg har fått 7 svar? Alle stiller op er vi ikke Tryllekunstner
Da svare jeg system Win10 og får da 8 svar til? Og stakkers- store morten river seg i håret Sorry morten få frem smilet lidt da vel.

Til slutt sitter jeg igjen med 42 div løsninger og det er dem store- morten sliter med men Takk morten for at du rydder opp. Jeg viste ikke jeg driv med spam Mikael skaff deg Adblock du også for da har du ren computer det er en drøm hver dag.

Beklager den lange posten der var jo så mange som ville si Hallo og det Takker jeg for kunne jo ha hengt opp en grøn snor på alle her. må følge moten, et Takk for hjelpen kan raskt misforstås.og rydding er jeg ikke imot jeg får vel hoppe av da,
jeg misforståt for der er så mange som har skrevet dette
(Syntesgodt om)
eg tok inte hintet at det kunne være ren misforståelse det og mulig betød det motsatte. Så blir jeg med forsatt da er mitt spørsmål da dette.

Siste Opdatering Søk er forandre hva gjør jeg?    (Var det bedre)  etter 8 svar - tok jeg den -jeg hopper av oppga ikke løst ikke løst Takk.

Og jeg får slutte med og god helg    eller god sommer  for da blir posten for lang dernest er posten ikke lukket? Har du en gron knapp morten vi kan trykke på for og avslutte for vi trenger ikke 58 åpne poster.
Og så trenger vi en knapp her en rette knap om vi skriv en feil det kalles rediger.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juni 2019 - 05:43 #20
Bare et tillegg:
Flott tråd Blød trafikant, tror du vi kan få store-morten eller en av dem andre til og ta på seg en jobb, jeg har 58 åpne poster men hva med de andre Brukere der er vel Totalt 795 åpne poster sikkert.

Rydding er på sin plass jeg er helt enig den kjøper jeg.

Hva med en knapp for han store-morten trykk på den da er tråden lukket, For det er rett som 1 skriv ingen svare på dem så klart.

Brukeren blir ikke borte kommer igjen, stiller bare spørsmålet på en bedre måte og ikke så som her. Mulig han oppdager at vi ikke er Trylle kunstnere.
(Computeren min har stoppet hva gjør jeg)

For hjelp trenger han. Hvis en Bruker på Forum ikke vet svaret, hvorfor svare han da?    Utrolig å Merkelig er det for å vise seg frem  vi trenger ikke 42 svar i en tråd..

Gå på YuoTube ingen dum ide det, heng opp en grønn stolpe oppgaven løst uten et ord til forklaring Gratulere. God Løsning?    Ja noen gange men ikke bestandig.

Excel flere hver dag, interessere meg ikke i hele tatt, treng jeg svare da? Nei          gi meg en grunn jeg har full kontroll over økonomi selv og vise versa. på Excel. Det er ikke et emne for min del så derfor deltar jeg ikke. Men Win10 fikk min interesse og i dag et flott program og det står jeg ved og vent det blir nok ferdig en gang.

Der er sikkert flere som ikke er besvart i Excel tråder vil tro det, sjenere disse tråder meg sjenere dem deg. Svar  nei ikke i hele tatt men flott at ungdommen  som spør jeg tar av hatten for dem og uten og Excel da stopper Verden.

Blir dem ikke lukket alle?    Uff da derfor må vi sette opp en knapp for store-morten, (lukk spørsmålet da vel.)      Dem kommer igjen oppgave må løses men hvordan.

Dernest mangler vi en knapp for Redigering av poster for den som bryr seg, om man skriv feil for dette forekommer mulig ingen er enig med meg men en fin tråd Bløt trafikant.
God start på rydding her. Vi har det flotteste trådprogram på nett her i computerword.
Å vær så snill og ikke skriv dette ( Synes godt om) det bare skaper misforståelser.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
19. juni 2019 - 06:58 #21
Kan mærke at jeg har ramt et ømt punkt.
Det var ikke meningen, at folk skulle blive uvenner.
Hvis min ide bliver implementeret, så ville det måske ske sjældnere.

Håber at "folkene bag" kommer med en løsning, så jeg kan markere denne tråd som løst. :-)
Avatar billede ebea Ekspert
19. juni 2019 - 07:33 #22
#20  -  Arne! Hvorfor disse lange indlæg? Du stiller spørgsmål i disse indlæg, og gir' egentlig svaret på disse, i de samme indlæg.
Du skriver bl.a.      "....For hjelp trenger han. Hvis en Bruker på Forum ikke vet svaret, hvorfor svare han da?    Utrolig å Merkelig er det for å vise seg frem  vi trenger ikke 42 svar i en tråd.."
Og hvis du så brugte kommaer (,) og punktummer (.) i dine indlæg, ville de være nemmere at læse, og forstå.
Og så accepter dog, at kritik, også er en del af demokratiet, hvor vi er!
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juni 2019 - 09:57 #23
# 21 Blød trafikant om en stund er vi oppe 42 som jeg har nevnt det er unødvendig det du kom med i tråden her ble jeg utrolig glad for selv, vi blir ikke uvenner.
Jeg gleder meg hver dag til og åpne computerword. Microsoft var halvferdig da det ble tunget  kastet på os, i dag ferdig nei ikke i hele tatt svar 85% kanskje om det noen gang blir 100% tviler jeg på det.

Din tråd kom i rett tid husk jeg er ikke alene kanskje jeg mer er 7-vende Far i huset og påstår dette?
Bruker og si til Venner Oppdatering utrolig viktig  -  Rydding en klar Nr 2 der kom du flott Blød trafikant – så til sist Vedlikehold altså 3 viktige ting  (Oppdatering- Rydding- vedlikehold)  jeg var ikke bekymret for tråden din den satte jeg stort
+ ved din tråd.
Folkene bag våkner kanskje nå for det er på tide, kanskje vi får en knapp som brukes til slette tråder der ikke er stengt. Og i tillegg en Redigerings knapp også for Redigering..

Ebea korrekt. Noter deg jeg har opphold mellom linjer og burte ikke være til hinder.

Arne! Hvorfor disse lange indlæg? Du stiller spørgsmål i disse indlæg, og gir' egentlig svaret på disse, i de samme indlæg.

Jeg skal skjerpe meg og stille mitt spørsmål annerledes. HVORFOR STOPPER MIN COMPUTER? Kan du svare på dette?
Der er alt for mye av det etter 6 forskjellige poster og løsninger  kommer dette svaret      HVILKET SYSTEM KJØRE DU? A System er Win7 tror jeg.

Du skriver bl.a.      "....For hjelp trenger han. Hvis en Bruker på dette Forum stiller et spørsmål da spør han her,  trenger du svare han om du ikke vet svaret selv  svaret er Nei. kanskje ikke vet svaret selv, hvorfor tror du han spør her?
Og vet du ikke svaret må du svare da?
Og hvis du så brugte kommaer (,) og punktummer (.) i dine indlæg, ville de være nemmere at læse, og forstå. Ja jeg forstår der er et klipp på slutten av tråden.

En god ide det, men ta meg som jeg er mange har forsøkt og endre meg men er for gammal ser du.  Mulig Sta også men din tid kommer nok.

Kritikk akseptere jeg hvis ikke kunne jeg holde meg borte fra dette Forum. Og sliter du med og forstå kjære jeg sliter også enkelt løsning på  så bruk Translate der er program for det.
Er det problem å læse det jeg skriv så har jeg faktisk opphold  mellom linjer i det jeg og forteller.å det burte kunne aksepteres.
Vil du heller ha det på denne måte for dette  brukes også.
https://ibb.co/M2gGJJ1
Smil til det skjulte Camera. Men Takk Bløt trafikant en svømmetur god middag og en Gin Tonick i kveld vel fortjent. Ha det godt.
Avatar billede wjens Guru
19. juni 2019 - 11:44 #24
Ja! - der meget der kunne forbedres, men som #6 220661 påpeger er det spild af tid at diskutere det, hvis intet bliver sat i gang.

Seriøsiteten herinde er klart nedadgående, så det er et spørgsmål om hvor længe man gider at hænge på.

Sitet bliver vel båret af omkring 20 flittige hjælpsomme personer. Hvad om de gik sammen og strejkede en måneds tid? Så ville Eksperten enten lukke eller få løfter om forbedringer.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2019 - 12:20 #25
Jeg har fundet andet forum jeg hjælper så min tid her bliver i fremtiden kun i det små.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2019 - 12:23 #26
Og jo Arne jeg kan godt forstå en smule norsk. Men når indlæggene bliver rigtig lange så må jeg indrømme jeg står af 😊
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juni 2019 - 13:14 #27
Wjens Det er den flotteste mail og svar jeg har fått i dag, hadde 220661 vist hvor mye han har hjulpet meg over tid også  vår Taknemlig jeg er så er ikke den tiden forgjeves men han har språk problem hvorfor kan han ikke bruke Translate det finnes på Google Chrome.
Jeg får automatisk oversatt det Danske selv til Norsk om jeg er født Dansk.

Seriøsiteten er nedadgående er det merkelig nei ikke i hele tatt?  Vi er 20 husker ikke selv vi har vert Kalv engang eller    (nybegynner)    vi skummer bare over gidder knapt læse eller svare henvise til YouTube , kunne vi senke skuldre lidt, og tenke hva mener vedkommende.
Kalven (Nybegynner) vet knapt hvilket System han har, derfor må vi ofte være lidt
tryllekunstner og det ligger over våres Verdighet dette og med og hjelpe og det blir der poster av har vi 24 nå?

Vi har 20 frivillige hjelpsomme personer ja.    En Streik er nok på sin plass og en god ide dette. 1 mdr nei si hellere 2 mdr.  Så ville Experten komme opp igjen med en ny forbedret drakt.
'Jeg roste Blød trafikant i dag fordi han tok opp dette med rydding det nytter ikke og irritere seg over dette hele tiden få opp en knapp gjerne GRØNN  trykk på den, da er den Tråden stengt stengt?

Jeg ønsket en Redigerknapp det har andre Forum er det kostbart og få til?

Jeg har 58 åpne poster ble stolt jeg , viste ikke dette, nå har store-morten fått ny jobb med min velsignelse slett dem 58 poster mine + 795 fra andre Brukere også, jeg har ikke adressen hans da ville jeg sende han en god konjakk for jobben Hennesi er ikke verst til eks.

Mine problem er løst,  Fliser fjernet  Søk gikk samme veien treng den ikke i den stand den er nå.    Min måte og lukke er dette    Takk for hjelpen men på Norsk og ingen forstår ikke det så klart?      Jeg hopper av det er Dansk fra en av dem 20 hjelpere, det burte være nok ifølge Translate for lukking  men feil oppfattet.

Så steng dette Forum hvis det er slitsom og få på plass en knapp som lukker en ferdig tråd med u-løste oppgaver for vi vet ikke hvor lenge morten gidder nye jobben..
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juni 2019 - 13:23 #28
Ja og nå lukker jeg tråden en jobb for store-morten for på Dank er det ikke nok og si
JEG HOPPER AV det burte bety at tråden er stengt men den gang ei..
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
19. juni 2019 - 14:05 #29
#24: Jeg forestiller mig at tanken bag eksperten, især efter det nye "pointsystem", er at alle kan bidrage med deres viden og derved hjælpe andre personer. Jo flere personer der kan hjælpe, des bedre. Håber ikke at de besøgende tror, at de ikke selv kan bidrage med hjælp til andre.
Avatar billede ebea Ekspert
19. juni 2019 - 14:08 #30
#28  -  Arne! At oversætte dit norske gennem Google translate, eller andre oversættere, er håbløst, da den danske grammatik, volder alle oversætnings maskiner, problemer. Så bedre at holde det (også) uforståelige Norske du skriver ;-)
Ellers kunne du jo selv oversætte, inden du poster på forummet.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juni 2019 - 14:45 #31
Takk mener du det er best jeg forsvinner fra dette Forum? Har notert meg dette nå. Men jag er inta Svensk
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2019 - 17:24 #32
Nei, du er velkommen til å bruke forumet Arne. Bare tenk det er synd at du ikke er mer spesifikk når du skriver. Det er for mye fudge og sladder. Dessverre fylles det for mye i innleggene dine. Og det er der jeg hopper av dine tråder. 😉
Avatar billede store-morten Ekspert
19. juni 2019 - 17:41 #33
Og Arne, jeg kan ikke hjælpe dig, med at afslutte dine 58 uafsluttede spørgsmål, af flere grunde.
Det er kun dig der kan det, og jeg ved ikke hvordan man gør, da jeg aldrig selv har afsluttet et spørgsmål ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2019 - 17:44 #34
#33 Du kan bare lave et test spørgsmål store-morten. Så ser du hvordan det virker.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. juni 2019 - 20:02 #35
#34 Det kunne jeg godt 🙂, men jeg vil ikke. ❌
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2019 - 18:56 #36
Tror du stadig på en tilbagemelding fra baglandet Blød trafikant?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
03. juli 2019 - 11:03 #37
#36: Er født optimist. ;-)
Avatar billede ebea Ekspert
03. juli 2019 - 11:06 #38
#37  -  Hvor lang elastik har du så på dit eget spørgsmål, som drejede sig om at lukke åbne spørgsmål?  Forventer du at der kommer flere indlæg på spørgsmålet?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
03. juli 2019 - 11:25 #39
#37: God pointe. Lukker af.
Avatar billede store-morten Ekspert
03. juli 2019 - 11:42 #40
Med så hurtigt respons fra Blød trafikant, synes jeg det er ok at der ikke afsluttes. 😀
Avatar billede ebea Ekspert
03. juli 2019 - 11:45 #41
#40  -  Ja ;-)  men nu blev det testet.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. juli 2019 - 12:40 #42
Jeg forstår at jeg er utvist fra dette Forum. Godtar dette.Mit svar er Vi treng ikke en Grønn fille som forteller at,    kanskje en løsning?    Mulig en løsning?    Vi treng heller dette, Takk dette var          En god løsning.    ikke mere men brukes ikke Danmark det.

En knapp som forteller  oppgaven er Ikke løst.    Eller    Oppgaven lukkes..
Var det vanskelig.          JA UTROLIG VANSKELIG?

Vi har jo `      Din løsning `      jeg hadde 58 åpne poster det kogte her var det noen som skreik HUMMER?    Herlig jeg viste ikke om dette faktisk, noen ble ikke løst, og flere grunner til dette    SPRÅKET MITT? uff da burte brukt THAI,  noen løste jeg selv, og vi trenger ikke en elastisk Gjenstand strikk eller hva det hetter på DANSK. for den er uinteressant den.

Den  som er mer Viktig er den som løser oppgaven vi sliter med. Fordi også andre trenger den..

Med 60 åpne poster nå så trekker jeg meg fra dette Forum nå men håper Blød trafikant Vinner frem for der er flere ting i dette Forum som kan rettes på vi er flinke her for det meste.
Vi feiler også det er derfor jeg er her, fordi der finnes altid en som kan lidt mer en du selv hvis ikke      så trengte vi ikke dette Forum.

Så igjen Retter jeg en Stor Takk til Blød Trafikant nå lukker han alt for meg jeg retter en stor Takk til deg for denne jobben, dette kunne store_ morten ha gjort men nei du store_ morten kunne jo bli svett bare ved tanken.

Tenk om han hadde vert real og sagt i privat melding, du har en stor feil lukk dine poster gjør det på denne måten  for dem forstår ikke oppgaven din, jeg hadde kanskje gjort det så men man hetter jo ikke store_morten for ingen ting.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. juli 2019 - 12:54 #43
Jeg synes ærlig talt at dette emne må være uddebatteret efter hele 42 indlæg.
Det har ikke skabt andet end ufred, på et ellers seriøst forum.
Avatar billede Mikael Ekspert
03. juli 2019 - 12:58 #44
Tråden er lukket.. Men tilsynladene og gået i en slags "selvsving"
Næsten slemmere end uafsluttet spørgsmål/tråde ;)

Ha´en god dag ALLE ;)
Avatar billede store-morten Ekspert
03. juli 2019 - 13:33 #45
Jeg bliver lige nødt til at kommentere på Arne's indlæg, da vi har skrevet over PB.

#42 Arne
"Så igjen Retter jeg en Stor Takk til Blød Trafikant nå lukker han alt for meg"
Nej, dette er ikke din tråd, det er Blød Trafikant, der har oprettet og afsluttet, sin egen tråd.

" dette kunne store_ morten ha gjort men nei du store_ morten kunne jo bli svett bare ved tanken."
Hverken jeg eller andre kan afslutte dine tråde.

store-morten er ikke vred, han er skuffet.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. juli 2019 - 14:33 #46
Blød trafikant jeg har ikke kritisert hans tråd Sorry.
Jeg ble provosert av deg store_morten med 58 poster, noe jeg ikke viste om i hele tatt, hadde jeg vist dette og kanskje fått et råd fra deg hadde ikke dette hendt.

Hverken jeg eller andre kan afslutte dine tråde.
Den kjøper jeg ikke hvis det er tilfelle kunne jeg vert stoppet før du gidder bare ikke.
er du skuffet da er du ikke alene om dette, dine tanker deler jeg så gjerne,      men forstår jeg er ikke ønsket her og da lukker vi denne tråden. Hvordan aner jeg ikke men skitt i det da det stopper vel av seg selv..
.ตอนนี้ฉันออกจากหัวข้อแล้ว
Avatar billede store-morten Ekspert
03. juli 2019 - 14:47 #47
#46 Om du forlader emnet nu, er dit eget valg :-)

Hvorfor bliver du 'provosert av' af få noget at vide du ikke vidste?
Avatar billede 450025 Ekspert
03. juli 2019 - 16:02 #48
Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke var klar over dette med 58 poster, men måten og din kommentar i starten skremte meg, dette hadde igen ting med Blød trafikant og gjøre.
Og jeg er ikke provosert i hele tatt. Jeg er faktisk lettet jeg klare meg ser du.

At jeg har blitt  kommentar angående mitt språk er nok lidt på kantenten forstår dem meg ikke hjelpe meg  hvorfor svare dem da? Men det var bagatell det, men du får innkassere Gevinsen du, er det ikke flott at du har feit meg  ut av dette stedet computerword i stedet for og løse dette på en fin og høflig måte. Gratulere da..

Jeg går heldigvis ikke ut tomhendt, har hatt en flott tid her, du har mange rundt som har gitt fra seg lærdom jeg har lært en masse ved og delta og det helt Gratis også, jeg gjentar helt Gratis. Jeg har gitt av meg selv også fått utrolig mange SYNES GODT OM.
Du selv har jo en flott Tittel du ta vare på den, der er sikkert flere poster som kan lukkes hos andre også men gå lidt fint i dørene da godt du har lidt og gjøre, hvor mange har vi nå 63 poster er det Rekord kanskje?
Smil til det skjulte Kamera en god tanke det.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. juli 2019 - 16:20 #49
Så vidt jeg ved er eksperten i bund og grund lavet for, at brugerne kan hjælpe hinanden, og ikke for at der skal opstå splid og uvenskab. Efter 48 indlæg skulle dette emne være afsluttet for længst. Det er løbet helt af sporet, og det er meget trist.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2019 - 17:40 #50
#43 ErikHg
Ja det er seriøst nok fra dem der bruger den, men folkene bag ved er ikke seriøse på selve Eksperten. Der meldes ikke tilbage på henvendelser til dem.De bruger hellere krudt på annoncering og nyheder man skal betale for at se. Og nogle af de nyheder de sender burde være åbne for alle dem der bruger siden, da det er vital viden for pc brugere.
#42 Arne Mathisen
Hvem har fortalt du er udvist? Det kan jeg da ikke forstå du siger??
Avatar billede ebea Ekspert
03. juli 2019 - 18:26 #51
#50  -  Det er helt korrekt (som du også skrev i #6), at der intet gøres fra Computerworld's side, ang. dette forum.
Hvis man som bruger herinde, går i den tro at Computerworld's intension tilbage i tiden med at overtage forummet, var at udvikle og drive det, så skal man revurdere sin tro!
Computerworld's mening med at overtage forummet, var kun baseret i de mange antal klik som forummet genererede; og for et online medie der er presset på antal brugere (læsere), så må man ty til flere annoncer for at få penge i kassen; og for at kunne få annoncer, skal man jo i sagen natur, kunne præstere et vist antal målbare klik på sin hjemmeside. Og der var forummet et kærkomment tilskud til dette.

Man er nu gået skridtet videre, og opretter flere og flere låste artikler, som kræver abonnement (læs tvinger dig), hvis du vil læse artiklerne. Så guleroden i form af gode artikler, er ikke længere nok til at skaffe læsere, så man går videre til pisken (låste artikler), i håb om at det er erhvervsfolk som læser og betaler.

Så mon ikke det stille og roligt er på vej mod enden for Computerworld's tid som online medie, som det er sket med masser af andre online medier, og dermed på et tidspunkt også for forummet (hvis ikke andre overtager, dette).

I en tid, hvor man aldrig har været bombarderet med så mange cookies som nu, for at kunne samle materiale til annoncer, syntes jeg det er blevet en plage at besøge disse medier (inklusiv Computerworld) fordi målet ikke længere er at gøre det attraktivt for læserne i form af gode artikler og videnstof, men mere en form for overlevelse for selve mediet, hvilket skinner klart igennem!

Og det bærer forummet også præg af, idet det lever en henslægt tilværelse, i et hjørne på Serveren, og venter på sin endelige død, med mindre andre overtager det.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2019 - 21:05 #52
#51 Jeg kan kun være enig i dine betragtninger.