Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
18. juni 2019 - 14:20 Der er 1 kommentar

Headset stand problem.

Hej...
Jeg har et stykke tid haft en Corsair headset stand (Corsair ST100)

Jack stikker har virket som det skulle indtil nu. Jeg bruger et
Hyperx Cloud 2 som headset. Jeg sætter jackstikket i men lige pludselig var der meget støj i lyden og meget lav. Det var kun i youtube at lyden var lav. I andre programmer som CS:GO var lyden fin portset fra at der stadig var støj. Alle Windows 10 lyde var høje men stadig med støj. Jeg satte mit headset i
jack stikket på min computer og det fungerede fint. I Pakken til mit HyperX Cloud 2 var der også et jack til usb Converter. Da jeg satte den i min headset stand virkede det også fint. Kan ikke finde ud af om det er et problem med windows eller min headset stand.
Håber at i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2019 - 08:49 #1
det lyder mest som om selve stikket på din stand er beskidt, eller kablet fra pcen til din stand
du kan evt. prøve at tage en vatpind og dyppe den i rengøringssprit og duppe alle connector-dele af  (husk at fjerne div. strøm-kilder rundt omkring...bla. sluk pcen, og tag strømstikket af din stand) :)