Avatar billede Pilde Juniormester
09. maj 2019 - 19:41 Der er 2 kommentarer

Problemer med Outlook 365 (PC)

Hejsa,
Jeg har et abonnement på Office 365 og bruger Outlook aktivt i min virksomhed og privat. Her over den seneste uge eller 2 har jeg bemærket at der i mail-oversigten ikke længere vises hvorvidt en mail tidligere er besvaret. Tidligere var der et grafisk ikon med en buet streg med en pilespids hvis man havde svaret en mail. Ligeså så stod der en tekst på selve den modtagne mail om at man tidligere har besvaret denne samt angivelse af en dato og klokkeslet.

Nu er ingen af disse elementer synlige og det ugen at jeg har ændret nogle indstillinger.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få disse informationer tilbage i Outlook ?

jeg har forsøgt mig med MS interaktive support men finder ikke noget brugbart til at få dette tilbage.

Jeg bruger version 1904
Avatar billede KHN Guru
09. maj 2019 - 21:51 #1
Har du prøvet at oprette en ny visning? Hvis ikke - så prøv at følge den beskrivelse der er nederst i dette link: https://support.office.com/da-dk/article/oprette-%C3%A6ndre-eller-tilpasse-en-visning-f693f3d9-0037-4fa0-9376-3a57b6337b71 under Vælg indstillingerne nedenfor for flere opgaver.
Opret en ny visning