Avatar billede Morten1992 Praktikant
06. maj 2019 - 09:41 Der er 1 kommentar

Min router ville ikke opforbindelse til mit Samsung smart tv købt i april 2019

Min router fungere ikke når jeg vil tilslutte min router til mit Samsung Smart TV.

Jeg synes jeg har prøvet alt, google mig frem og tilbage.

Skrevet det der 88888 i manuelt system, gendannet netværket på smart tv’et.

Men prøvet med et LAN kablet fra router til smart tv’et og det virker kun hvis det er direkte fra væg stikket og i smart tv’et.

Så det virker ikke hvis det er gennem router hvor jeg tilføjer LAN kablet igennem routeren.

Jeg håber jeg har forklaret mig tydeligt og kortfattet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. maj 2019 - 10:47 #1
Jeg havde det samme problem også uanset hvad jeg gjorde købte så denne WiFi kode til Router et LAN kabel i og voila så kørte det.
https://www.komplett.dk/product/775081/hardware/netvaerk/range-extender/tp-link-tl-wa850re-traadloes-extender#