Avatar billede schimmell Nybegynder
27. august 2001 - 19:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Webcam problemer

Jeg har det store Philips webcam, men jeg kan ikke få det til at virke  i windows 2000 Pro, den nægter simpel hen driveren ,og jeg har slået sikkerheden fra og jeg kan ikke finde noget om det på Philips hjemmeside
Avatar billede schimmell Nybegynder
27. august 2001 - 19:47 #1
Philips PCVC740K ToUcam PRO
Avatar billede makse Nybegynder
27. august 2001 - 19:54 #4
Men den har du måske allerede prøvet?
Avatar billede schimmell Nybegynder
27. august 2001 - 20:04 #5
Ja det har jeg
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. august 2001 - 21:52 #6
Hvordan \'nægter\' den driveren?
Avatar billede schimmell Nybegynder
28. august 2001 - 12:12 #7
VCheck kan ikke installere kameraet pga. beskyttelsen af Windows 2000. Slet kameraet manuelt med Enhedshåndtering og kør VCheck igen.

det har jeg prøvet jeg ved ikke hvor mange gange
Avatar billede kimsp Nybegynder
28. august 2001 - 14:39 #8
Jeg har et magen til som installerer uden problemer. Jeg installerer først softwaren fra disken Vrecord o.s.v. Herefter fjerner jeg USB stikket, når jeg sætter det i igen kommer den sædvanlige dialogbox, jeg sætter den til at lede efter driveren på CD\'en og den kører ind uden vrøvl (med den sædvanlige MS warning). Herefter opdaterer jeg fra www.philips.com
Avatar billede schimmell Nybegynder
28. august 2001 - 18:15 #9
det virker ikke rigtig
Avatar billede kimsp Nybegynder
28. august 2001 - 19:09 #10
Du må nok være lidt mere konkret. Hvad virker ikke? Installerer den slet ikke driveren. Eller virker cameraet ikke? Har du prøvet at fjerne hardware i kontrolpanelet. Hvis ikke det virker vil jeg nok få det byttet. Det virker første gang her (jeg har lige prøvet det igen :-) )
Avatar billede schimmell Nybegynder
29. august 2001 - 19:50 #11
jo det virkede fint på windows me og det virker også nu, bare ikke microfonen, men det må jeg kigge på.
Avatar billede kimsp Nybegynder
30. august 2001 - 00:15 #12
Den har jeg også haft lidt problemer med. Men ellers syntes jeg det er et fantastisk godt kamera til prisen (selvom det er grimt ) og har en åndsvag fod.
Avatar billede schimmell Nybegynder
30. august 2001 - 09:27 #13
Jeg kan kun give dig ret
Avatar billede schimmell Nybegynder
19. december 2004 - 12:32 #14
lukket