Avatar billede bassman Nybegynder
27. august 2001 - 18:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bredbånd over netværk

to pc´er kører net via kryds kabel
den ene er koblet til bredbånd via usb
jeg kan ikke få den anden på nettet
selvom de har hver deres ip
og jeg har prøvet med automatisk
no luck-.,
jeg har sat det op så de skulle dele internet
ingen problemer med at se eller dele drev

jeg kom vist til at fornærme vladimirr
ved at afvise det var vist lidt for hurtigt
så hvis du læser dette så skriv endnu et forslag så skal du få max point
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. august 2001 - 21:48 #1
Bare rolig! Du kan, som jeg skrev i det andet spørgsmål, bare vente på han laver et svar, så kan du acceptere dette. Der skal mere til, end et afvist svar, for at fornærme os. Bare man har en grund til at afvise...
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. august 2001 - 21:48 #2
Jeg går ud fra at det er Windows ME maskinen, som har bredbånd via USB nu, ikke?
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. august 2001 - 21:49 #3
Du skal så sætte din Windows 95 maskine til at køre med DHCP .. så _burde_ den få netværks opsætningen fra Windows ME maskinen og Internettet brude virke.
Avatar billede phrozia Juniormester
28. august 2001 - 19:01 #4
Avatar billede bassman Nybegynder
28. august 2001 - 19:52 #5
Det sted hvor jeg skal vinge af for at den bruger DHCP er nedtonet hvad kan der være galt...