Avatar billede jarlja Forsker
16. marts 2019 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man finde ud af hvilken app der har indsat en meget aggressiv reklame der går henover alle apps. 😁

Hej det ville være dejligt hvis jeg ikke skulle afinstallere flere apps. Så det kun er en. 😁 Jeg har ikke spil apps. Kun foto og kunstnere apps. 😁

På forhånd mange tak 😀
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. marts 2019 - 21:49 #1
Hvis det er sket for nyligt, kan du så ikke se "installerede" apps og sortere efter installations dato ?
Avatar billede jarlja Forsker
16. marts 2019 - 23:06 #2
Jo det tror jeg hvis jeg kan finde ud af hvordan man kan se datoer. Så er det kun 11 - 12 apps. 😁
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 01:49 #3
Prøv at køre en tur med Malwarebyte. https://www.malwarebytes.com/mwb-download/
Avatar billede jarlja Forsker
17. marts 2019 - 09:41 #4
1000 Tak.  Det var en app der hedder Cut cut. 😁
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 11:36 #5
Glædeligt, at du blev af med det snavs. 😊