Avatar billede Jens P. Mester
08. marts 2019 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sortere programmer

Jeg har købt et nyt Samsung 49" TV men vil gerne kunne sortere mine programmer da jeg kun kan tage nogle af dem. (jeg har den lille pakke)
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. marts 2019 - 15:40 #1
Der må da være fulgt en brugsvejledning med TV´et.
Hvilken model er der tale om. Jeg er meget sikker på at vejledningen til netop din model findes på nettet - rettere Samsungs hjemmeside.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. marts 2019 - 16:06 #2
Nederste højre hjørne Værktøjer!
https://ibb.co/1d9zPzN
Avatar billede Jens P. Mester
08. marts 2019 - 16:52 #3
Desværre er mit billede ikke som poko1 har tilsendt mig. Brugsanvisningen viser kun hvordan man kommer i gang. Men helt tilfældigt fandt jeg ud af hvordan man laver en favoritliste og det var det jeg havde brug for.