Avatar billede hacker-tracker Nybegynder
27. august 2001 - 17:12 Der er 14 kommentarer

www.oday-warez.com

Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. august 2001 - 17:15 #1
ehm hvad faen er meningen
Avatar billede hacker-tracker Nybegynder
27. august 2001 - 17:17 #2
warez link er ulovligt her på eksperten men hvad sker der hvis at jeg laver et link med masser af warez spil programmer (besøg den)
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2001 - 17:20 #4
Du bliver smidt ud, evt. ringet op af Admin, og hvis det udvikler sig til chikane bliver du meldt til politiet.
Avatar billede hacker-tracker Nybegynder
27. august 2001 - 17:20 #5
uhhhh jeg er bange (idiot)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. august 2001 - 17:22 #6
LOL oday-warez.com har ikke en skid programmer og spil p[ deres side.....jeg kender dog en masse som har.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2001 - 17:26 #7
Du skal ikke være bange for at blive smidt ud fra eksperten - det sker så ofte.

Du skal nærmere være bange for at dine forældre bliver ringet op af en meget sur Admin, eller politet (hvem der nu vælger at henvende sig).
Avatar billede fcs Novice
27. august 2001 - 17:47 #8
LAD VÆRE MED AT KLIKKE PÅ HANS LINK. DER ER VIRUS DERINDE!!!!!!!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. august 2001 - 17:49 #9
jeg kender siden s[ jeg klikker ikke:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. august 2001 - 17:50 #10
desuden er der en virus p[ eksperten.dk...den hedder hacker-tracker
kender i den
Avatar billede the_email Nybegynder
27. august 2001 - 19:28 #11
Hans forældre bliver da ikke ringet op af nogen som helst, jeg har da ikke indtastet hverken mit navn eller adresse eller tlf. nr.

TheEmail.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2001 - 19:30 #12
the_email >> Det er sket før at Admin har ringet hjem på grund af lignende tilfælde.
Om han så har fået nummeret fordi, at han har fundet en mail-adresse, url eller kontaket udbyderen ved jeg ikke.
Avatar billede pellelil Nybegynder
28. august 2001 - 11:59 #13
hacker-tracker> Hvad enten det er lovligt eller ej - så ser jeg ikke nogen grund til at du fortæller om din side i et Delphi forum, da det ikke har noget med saget at gøre (altså støj).
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 19:04 #14
Luk venligst dette spørgsmål