Avatar billede JFC Novice
05. marts 2019 - 19:50 Der er 5 kommentarer

Installation af program uden nøgle

Kære eksperter!

Jeg har hentet et stykke software, som bliver blokeret, fordi jeg tidligere har haft en trail-version af programmet og kan derfor ikke få lov til at åbne programmet.

Og ja- jeg har ikke hentet det på lovlig vis. Så det skal naturligvis stå jer helt frit for, om I vil hjælpe med min udfordring, eller ej, men håber selvfølgelig at I vil.

Rent teknisk ved jeg ikke meget om det. Har programmet registreret min IP, siden den ved det? Jeg har slettet trail-versionen (gennem tilføj/fjern). Kan der være rester af programmet gemt?

Håber i kan/vil hjælpe.

Dbh. Jens.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2019 - 20:02 #1
Ja der kan være rester af programmet både i form af en delvis tom mappe, men også oplysninger i registeret om programmet.
Prøv at rydde op med CCleaner både i filer men også i register.
https://www.ccleaner.com/ccleaner/download/standard
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. marts 2019 - 20:29 #2
Prøv at hente Revo Uninstaller sæt mærke ved hele programmet og fjern
https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2019 - 20:32 #3
#2 God ide.
Hvis man vælger at fjerne det nye program der er installaeret kan man håbe den finder rester fra det gamle program også 👍
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2019 - 23:01 #4
Revo Uninstaller er forældet for længst, brug Geek Uninstaller.

https://geekuninstaller.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2019 - 00:17 #5
#4 Hvorfor tror du det??
Der kommer jævnligt nye versioner af programmet.