Avatar billede ZeBa Ekspert
26. februar 2019 - 23:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder swipe from the right edge of your computer???????????

Jeg er i gang med at installere en Microsoft Wireless Display Adapter, og der står, at jeg skal swipe, men der sker ikke en skid, når jeg swiper
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2019 - 00:21 #1
Hvad med at lukke dine tidligere spørgsmål?
Her er et med ikke mindre end 55 indlæg.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1027471
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2019 - 00:25 #2
Du er meget velkommen til at svare på mit spm
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2019 - 00:26 #3
Det kunne jo tænkes, at det skyldes, at jeg ikke er færdig med det endnu, men det er måske for indviklet?
Avatar billede 450025 Ekspert
27. februar 2019 - 06:59 #4
#1 Walby Er der noe feil med oppsettet? Er lidt enig med ZeBa kanskje han ikke er ferdig med spørsmålet? Føler oppgaven ikke er løs, før eller siden kan det hende at nettopp en har et svar.

Jeg vil ikke lukke jeg heller men kanskje opplyse dette (Sorry dette hjalp meg ikke å det er nok mener jeg?)    Det er lov å leve i håpet ser du.

Er svaret løst kan man jo henge opp en grønn stolpe ok, men si Takk dette hjalp meg er langt bedre er mitt svar.

Jeg får ikke altid en løsning jeg heller, ingen kan vite alt i dette Forum. Mitt siste spørsmål funket ikke dem som hjalp gjorde det beste dem kunne. Måtte sove på det neste da løste alt seg, Programmet funker er på C - Disktop - oppgavelinjen men ikke på kontrollpanel og det undres jeg over.

Jeg løste det selv jeg ok men svarte det er min løsning (MAKER SOM LØSMING) det vil fortelle andre at der er nok et håp i det fjerne. Om det var nyttig er en annen sak. Arne.
Avatar billede Slater Ekspert
27. februar 2019 - 07:29 #5
Swipe er noget du kun kan gøre på en touch-skærm, ikke med en mus.

Hvis det er en touch-skærm, så er det at sætte fingeren på højre kant af skærmen og bevæge den mod venstre uden at slippe.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2019 - 13:43 #6
Tak slater