Avatar billede tscholz Nybegynder
27. august 2001 - 16:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Auto Dial-up

Jeg har teledanmarks Netexpress med ATM kort, og ville gerne ha\' den til at logge på med RAS så snart den er startet op, altså inden jeg logger ind. Jeg har set man kan få den til at ringe op med rasdial, men jeg aner ikke hvordan jeg får den til at gøre det uden at være logget ind...

Anyone?
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. august 2001 - 21:28 #1
Du kunne lave det som et .bat program - \'rasdail\' alså.
Så kunne man _måske_ lave dette om til en service, som så kunne starte automatisk?

Der findes et freeware program, som kan oprette services. Det kan hentes her: http://www.firedaemon.com/

Hvis du skal have hjælp med noget af det, så spørg endelig!
Avatar billede tscholz Nybegynder
28. august 2001 - 15:57 #2
Det var lige det der skulle til :) Thx..
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. august 2001 - 16:39 #3
Cool!