Avatar billede hacker-tracker Nybegynder
27. august 2001 - 16:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

th2 hjælpppp!

jeg har en gameboy advance og tony hawks 2 (kan ikke huske hvordan det staves) men der er ingen stæder i spillet eller i den manual hvor der står hvordan man laver de foreskellige triks og ligne og jeg skal også bruge koder til det og til sidst er der nogle der kender nogle gameboy advance sider på dansk (det med triks er vigtigst!)
Avatar billede hacker-tracker Nybegynder
27. august 2001 - 16:38 #4
lukekr dette spm
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. august 2001 - 16:38 #5
?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. august 2001 - 16:41 #6
var der slet ikke noget du kunne bruge???
Avatar billede fcs Novice
27. august 2001 - 16:44 #7
Man kan jo undre sig over hvorfor spørgsmålet bliver lukket efter kun 25 minutter hvis han ikke har fået et svar han kunne bruge ;-)
Avatar billede omen Nybegynder
27. august 2001 - 21:35 #8
Kan i ikke se hvad han gør da.. han får en masse svar, og lukker selv spm\'et, så han ikke behøver give point.