Avatar billede Efnb4444 Praktikant
07. februar 2019 - 19:59 Der er 3 kommentarer

Macbook Air tastatur virker ikke

Hej jeg har brug for hjælp!!!

Jeg rensede min Macbook idag med noget vindues rens og har nok trykket for hårdt på knapperne.
Nu kan jeg ikke engang logge ind på min Macbook fordi det ene bugstav jeg skal bruge i min log ind kode virker ikke!???

Hvad kan man gøre ?
Avatar billede Anders Seniormester
07. februar 2019 - 21:03 #1
Du skal lade vær med at bruge vinduesrens. Der er alt for meget vand i, du heldig din pc ikke er helt død.
Tør den, lad den stå varmt og åben oven på noget varmt i nat, måske retter det sig til i morgen.

Ellers så sæt et eksternt tastatur til din mac.
Avatar billede Efnb4444 Praktikant
07. februar 2019 - 22:53 #2
Okay tak for dit svar. Den er begyndt at virke nu igen :) men så gør jeg ikke det næste gang 👍🏼
Avatar billede Anders Seniormester
07. februar 2019 - 23:27 #3
Sprit, er hvad man bruger, det leder ikke strøm og forsvinder af sig selv.
:) dem du køber i computer butikker er sprit med lidt sæbe i ca. for at få fedt væk.