Avatar billede Andrea Novice
03. februar 2019 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Windows 7 på Mac book Air, årg. 2014

Hej Computerworld.
Jeg har købt Windows 7 home premium, downloaded og kørt Boot Camp Assistenten på min Mac Book Air - alt går fint - men når Windows så skal installeres kommer problemet.
Jeg får et sort skærmbillede, med skriften: Windows-fejlgenoprettelse....
næste skærmbillede:
Windows Boot Manager.
Windows kunne ikke starte........
Fil: windows-system32-drivers-applessd.sys
status: 0xc0000428
Oplysninger: filens digitale signatur kan ikke bekræftes

Jeg er absolut ikke computernørd, men håber I kan hjælpe mig alligevel.
Med venlig hilsen
Andrea
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. februar 2019 - 18:44 #1
Jeg har fundet en video på YouTube, der forhåbentlig kan hjælpe med til at løse dit problem.

https://www.youtube.com/watch?v=dx3BZYSZSh4
Avatar billede Andrea Novice
04. februar 2019 - 09:19 #2
Hejsa, tak for rådet, men når jeg er 5,55 min henne i videoen, så er det min mac ikke vil mere, ligesom der er en fejl på en systemfil.....Jeg har brugt en alm usb stick, 64 gb, så synes ikke, det er der problemet er.
Har du måske en anden ide?
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. februar 2019 - 20:32 #3
Desværre ikke :-(

Jeg kender ikke til Mac, da jeg altid selv har haft Windows computere.
Jeg håber du finder en løsning på dit problem.

Jeg ved godt at der står ErikHg "Ekspert" men det siger mere noget om hvor mange svar man skriver, end egentlig viden. Da der er mange brugere på ekspereten, vil det undre mig om ikke der er en der kan finde en løsning på dit problem.