Avatar billede Thorulf Novice
01. januar 2019 - 15:19 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Automatisk print af det som scannes med håndscanner

Hej

Kan man få Excel til at printe automatisk det som man scanner med en håndscanner.
Jeg skal bruge den til at lave nye identiske label. Jeg skal scanne over 3000 label som skal printes igen.

Lablen indeholder tal og en stregkode.
Hvor det tal som står på lablen er det samme som står i stregkoden (Code 128)

Lablen måler 102 * 38

Det skal virke så man scanner en label og den printes automatisk. Man kan så scanne den næste label som også printes.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2019 - 15:24 #1
usandsynligt..
det vil kræve at noget VBA læser "end of scan".
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
01. januar 2019 - 15:36 #2
De fleste håndscannere kan konfigureres til at lave et linjeskift ved end of scan.
Avatar billede Thorulf Novice
02. januar 2019 - 19:49 #3
Jeg har fået det lavet så det virker som ønsket i Excel. Tak for jeres input.