Avatar billede Karlkoder85 Praktikant
18. december 2018 - 15:20 Der er 3 kommentarer

Død bærbar, men levende harddisk - DATA UD problem

Har en bærbar som ikke kunne lide rødvin men harddisken er overlevet.

Har fået den sat til en anden pc med et sata/usb-kabel og kan fint tilgå data på disken, men kan ikke få lov at gå ind i brugeren og hente de data ud som ligger i brugerens mappe.

Den står bare og arbejder et par minutter og der sker ikke mere.

Nogle der har forslag til, hvordan jeg kan komme ind og hente data ud fra den?

Pft
Avatar billede hjolsen Ekspert
18. december 2018 - 15:35 #1
Du skal overtage ejerskabet af mappen brugere(users)
Prøv denne vejledning :
https://www.windowscentral.com/how-take-ownership-files-and-folders-windows-10
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2018 - 21:29 #2
Jeg er enig i #1.
Avatar billede puren Ekspert
18. december 2018 - 22:05 #3
hvis ikke de har brugt Bitlocker så boot computeren op på i linux live så slipper du for alt det windows bølv