Avatar billede Uvanga Ekspert
29. november 2018 - 16:55 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Renee Pass Now - nulstille / fjerne kode brugerkonto

Jeg har brændt en USB med Renee Pass Now, for at fjerne kode på brugerkonto i windows 10. Jeg har været i bios og ændre boot sekvens sådan at USB er boot nr 1. Men når jeg genstarter PC, starter den op som normal med brugerkonto login. Jeg har søgt på nettet, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvor det går galt. Håber der er en der kan hjælpe..
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2018 - 17:58 #1
F12 og her vælge usb??
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. november 2018 - 18:42 #2
#1 Desværre, det hjalp ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2018 - 18:44 #3
Har du prøvet at teste på anden pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2018 - 18:45 #4
At usb kan boote?
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. november 2018 - 18:54 #5
For at prøve dette, skal jeg lige have fat i en anden PC, så det bliver nok først i morgen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2018 - 11:10 #6
Det kommer an på Hvilke PC. Du ha mange med Nyere Bios bruger ESC. Under opstart til at vælge boot sequence!
I øvrigt er det dog lettere at fjerne med at skrive netplwiz i kør og fjerne fluebenet i Bruger skal logge på?
vælg benyt og gentag password 2 gange så kører den direkte ind.
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. november 2018 - 15:15 #7
#5 Har ikke fået fat på PC endnu, vender tilbage senere.
#6 Jeg kender godt den kommando, men det kræver at du i første omgang er logget på. Mit problem er en PC hvor kode for brugerkonto er væk, så jeg kommer kun til startskærm.
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. november 2018 - 19:21 #8
Så lykkes det endelig.
Da det ikke hjalp at teste på en anden PC, blev løsningen at reset program blev downloaded til en ny USB. Password reset er meget enkel i det program jeg har valgt, 4 trin og password er reset. Det er dog et købeprogram til 44 USD
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2018 - 19:34 #9
Godt du fik det løst. Hvilket program valgte du til sidst?
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. november 2018 - 19:41 #10
Efter at have været igennem en del(faktisk mange) valgte jeg et program fra:
www.passcape.com
Det er ganske enkelt det program hvor jeg fik det bedste og mest enkle reset. Men smag og behag er jo forskellig, så det den ene kan lide er ikke nødvendigvis godt for andre ;-)