Avatar billede siam-dk Nybegynder
27. august 2001 - 10:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flyt default .pst i Outlook XP

I office 2000 kunne man selv styre hvor ens pst filer skulle ligge, det kan man også i XP, men ikke Default.
Det kan lade sige gøre, ved at installere office 2000 først, sætte pst filerne op, og så opdatere til xp.
Er der ikke ne der har en anden/lettere måde at gøre det på ?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 11:36 #1
Ja nemt, du fjerner blot mappen. Så vil outlook komme ud og spørge hvor den er.
Avatar billede rene_jensen Nybegynder
27. august 2001 - 12:00 #2
Du afslutter Outlook, højreklikker på Outlook ikonet på skrivebordet, eller går ind i knortolpanel og vælger mail/post. Så vises fanen egenskaber for Outlook, herinde kan du kontrollere hvor du vil ligge din *.pst/*.pab fil.
Du kan også se hvor den default *.pst fil ligger, så kan du bare flytte den til den lokation du vil have den til at ligge og tilpasse det i egenskaber for Outlook igen.
Avatar billede asogaard Nybegynder
27. august 2001 - 14:51 #3
Gå i tools -> options -> mail setup -> Data files der kan du tilføje/fjerne/ændre som det passer dig :-)

Mvh
- Anders
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 16:25 #4
:o)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 16:26 #5
Hvorfor så omstændig?
Avatar billede siam-dk Nybegynder
01. september 2001 - 01:22 #6
Nej det eneste at gøre er at fjerne pst filen og derefter starte op
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 13:49 #7
Ja det var jo det jeg skrev fra starten af, men der blev jeg afvist :o)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 13:49 #8
Også napper du selv point, tja vil du hjælpes yderligere her på eksperten, så må du nok ændre den stil lidt.