Avatar billede Kentoi Seniormester
05. november 2018 - 10:11 Der er 3 kommentarer

Læse AccountExpires på computerobject i AD

Hej.
Jeg har lige et lille problem som jeg håber nogen her kan hjælpe mig.
Jeg forsøger at læse accountExpires på et computerobject i AD, men jeg er lidt på bar bund, hvor jeg skal starte. Er der nogen der har gjort dette før og har noget kode de vil offentlig gøre?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2018 - 13:30 #1
Powershell:
import-module activedirectory
Get-ADcomputer $Name -properties * | Select Name, AccountExpires | Format-list
Avatar billede Kentoi Seniormester
05. november 2018 - 15:32 #2
Jeg håber at jeg fik oprettet mit spørgsmål i VBScript og ikke i PowerShell kategorien.

;)
Avatar billede Kentoi Seniormester
21. november 2018 - 10:55 #3
Hvis nogen har input til dette vil jeg blive meget begejstret. Jeg har brug for at finde en løsning på dette.

Tak på forhånd.