Avatar billede Peter Forsker
31. oktober 2018 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Logo design

Hej
Jeg er ved at bygge en hjemmeside i Wordpress, men har problemer med at få mit gamle logo til at se fornuftigt ud i min nye side,
kunne i evt hjælpe mig med at få en ide til hvordan det skal/kan se ud ?
Logoet skal i modsætning til det eksisterende være transparant
Logoet ligger på www.daek38.info
I må også gerne give lidt konstruktiv kritik eller ros
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. oktober 2018 - 13:47 #1
Lav logoet i et billedbehandlingsprogram hvor du sætter baggrunden til transparent - og derefter gemmer det i png-formatet.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
31. oktober 2018 - 19:20 #2
Noget i denne stil?
http://finnrasmus.dk/daek38.png
Avatar billede mort1 Ekspert
31. oktober 2018 - 19:36 #3
Er det ikke bare et spørgsmål om at lave det eksisterende logo, som jeg synes passer fint til din hjemmeside, om til et transparent. Det vil tage ca. 20 sekunder. Gør det gerne for dig i morgen.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. november 2018 - 07:44 #4
Samme blå farve som hjemmeside:
http://finnrasmus.dk/daek38_blaa.png
Logoet er transparent med hvid kant om skriften, så det også kan lægges på mørk baggrund.
Avatar billede Peter Forsker
01. november 2018 - 09:43 #5
000 tak skal i have, og især til FinnRasmussen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, efter den dejlige hjælp, Jeg fik hentet en 7 dages prøveversion i går af Photoshop, og prøvede mig frem med Lasso og markeringsværktøjer, men det lykkedes overhovedet ikke, så jeg er meget taknemmelig
Avatar billede Slater Ekspert
01. november 2018 - 09:49 #6
God, hurtig hjælp og en venlig, taknemmelig opretter. Det er jo en fornøjelse at se sådan en tråd.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. november 2018 - 14:14 #7
Den lyse baggrund under de første bogstaver får d'et til at stå lidt isoleret.
I denne version er det rykket tættere:
http://finnrasmus.dk/daek38_2.png