Avatar billede kool-blue Nybegynder
27. august 2001 - 05:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Printerdrivere

Er der nogen der har et godt forslag til hvor jeg kan finde drivere til en Canon LBP-660 printer, som fungerer i Windows XP  ?
Avatar billede frock Nybegynder
27. august 2001 - 06:08 #1
Den tror jeg ikke de har lavet endnu, men du kan evt. forsøge dig med en driver til en tidligere model, eller en generic driver.
Avatar billede frock Nybegynder
27. august 2001 - 06:09 #2
Og så giver det generelt GODE svar, hvis man udleverer POINTS!!!!
Avatar billede kool-blue Nybegynder
27. august 2001 - 06:38 #3
Det med point har jeg lige fundet ud af.
Jeg har først lige oprettet mit brugernavn her i nat.
Og så gav jeg bare 300 point til den der kunne svare på mit første indlæg.
Fandt så ud af, at man kun havde 300 point til at starte med, som man så kunne dele ud.
IKKE SÅ FEDT IGEN
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 07:01 #4
Det kan udmærket godt være, at den kommer automatisk via windows update. Sidst jeg havde windows XP installeret for ½ års tid siden, kom driver til mit modem automatisk via windows update. Så prøve at give det lidt tid. Du kan ikke bruge tidligere eller andre driver. Xp er lige så følssom som windows 2000.
Avatar billede bwinkel Nybegynder
27. august 2001 - 07:06 #5
Du har ikke brugt dem endnu, opret selv et var og skriv at du selv snupper 270 point, da spørgsmålet ikke erså svært. Og vælg så avanceret og tildel dig selv point.
Avatar billede bwinkel Nybegynder
27. august 2001 - 07:11 #6
XP udkommer vist i denne uge, så mon ikke der er en ny driver med den.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 07:23 #7
Windows XP oficiel udkommer først i november, men det kan udmæket tænkes, at der kommer en demo version mere ( er vist kommet hos forhandlerne) inden den endelige version.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 07:24 #8
Det er da for sent med et svar , da spørgsmålet er lukket, lad dog lige en ny bruger komme i gang.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 07:31 #9
Lige en bemærkning omkring hvornår windows xp udkommer :

http://www.microsoft.com/windowsxp/default.asp

Tjek blot SO\'s hjemmeside :o)