Avatar billede klausa Juniormester
19. oktober 2018 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mail, men godt modtage

Hej
jeg har en Samsung Galaxy A3 (2017), 8.0.0.
Jeg har konfigureret den indbyggede E-mail konto til at bruge min Hotmail konto. Min kalender og min kontakter virker OK. Og jeg kan også modtage mail fra min hotmail konto. MEN jeg kan ikke sende mail fra kontoen.
Når jeg sender kommer der en besked op son siger:
"Afsendelsen mislykkes" og når jeg trykker på mailen i udbakken får jeg følgende besked: "Emailen blev gemt som udkast, så den kan skrives".
Og jeg har fin netforbindelse.

Håber nogen kan hjælpe
Klaus
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2018 - 18:51 #1
du skal bruge disse servere i din opsætning

imap
Server name: imap-mail.outlook.com
Port: 993
Encryption method: TLS

pop3
Server name: smtp-mail.outlook.com
Port: 587
Encryption method: STARTTLS
Avatar billede klausa Juniormester
19. oktober 2018 - 19:17 #2
Jeg kan ikke komme til at konfigurere disse data i min Samsung Email Apps
Avatar billede klausa Juniormester
23. juli 2019 - 12:43 #3
Efter en ny opdatering af min Samsung telefon virker alt igen