Avatar billede KurtG Forsker
12. oktober 2018 - 10:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP/HTML. Egenskaber for elementer

Hvor finder jeg ud af, hvilke egenskaber for f.eks. Formularer og dens elementer jeg kan ændre med style?
I Delphis editor får man til venstre en liste med de egenskaber, der gælder for elementet.
Findes der editorer til HTML, der kan det samme?

Mvh Kurt
Avatar billede Slater Ekspert
12. oktober 2018 - 14:14 #1
Næsten enhver web-editor kan. F.eks. Brackets, VS Code, Atom, Sublime, Dreamweaver, og mange andre.
Avatar billede KurtG Forsker
12. oktober 2018 - 17:16 #2
Viser de også egenskaberne for elementerne?
Avatar billede Slater Ekspert
12. oktober 2018 - 18:08 #3
Ja. Her er f.eks. VS Code, som jeg selv bruger:
Avatar billede Slater Ekspert
12. oktober 2018 - 18:12 #4
Det samme virker også for inline style egenskaber i HTML, hvis det var det du mente:

https://screenshots.firefox.com/8pGd37yI7lI6Hckz/null
Avatar billede KurtG Forsker
12. oktober 2018 - 19:11 #5
Tak.
Jeg havde mere i tankerne en editor, der ligesom frontpage både kan vise Design og programkode.
Hvis man i Design opmærker f.eks. en trykknap ville den så vise egenskaberne for trykknappen.
Er VS code kun med kodevindue?
Avatar billede Slater Ekspert
12. oktober 2018 - 19:54 #6
Ja. Hvis du vil have med WYSIWYG designer, så kender jeg kun Dreamweaver der kan sådan noget - jeg ved dog ikke helt hvordan det fungerer, da jeg ikke bruger sådan en designer selv.