Avatar billede bb2 Nybegynder
26. august 2001 - 22:54 Der er 17 kommentarer og
4 løsninger

bigbrother.subs.dk

Hej

Nu er http://www.bigbrother.subs.dk ændret, hvad syntes i om den nu?, og hvad kan der gøres bedre giv den venligst en karekter for 1- 13

Avatar billede popstar Nybegynder
26. august 2001 - 22:56 #1
Første kommentar: Har du fået lov til at anvende billederne som tydeligvis er \"stjålet\" fra BB2\'s hjemmeside?

Du kan godt regne med at der kun går en fis og en bajmand, før du får et pænt brev fra en advokat!

Ellers meget pæn... men hvorfor ikke bare kigge på den officelle side?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
26. august 2001 - 22:57 #2
jeg syntes at den er okey,men du har en masse stavefejl
Avatar billede farouche Nybegynder
26. august 2001 - 23:00 #3
Du kunne jo starte med at rette stavefejl  :o)
Avatar billede trivial Nybegynder
26. august 2001 - 23:03 #4
Du bliver nødtil at ringe/skrive til bigbrother, om du må bruge deres billedere, ellers, kan der godt, komme en sag udaf, det, altså hvis du ikke lukker den, hvis du får advarelser!
Avatar billede bb2 Nybegynder
26. august 2001 - 23:06 #5
Jeg skal nok skrive til bb i den nærmeste fremtid (imorgen)
Avatar billede mukanus Nybegynder
26. august 2001 - 23:08 #6
hvad er det fede ?

www.bigbrotherto.dk
er jo klart eller bliver klart bedre end din ?

// Muk anus
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 23:10 #7
har du nu fået ny bruger igen Michael?

Alias xenix/probelmos
Avatar billede filen Nybegynder
26. august 2001 - 23:10 #8
Det er sku´da noget af det mest fordummende der er , nemlig Bigbrother.....
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 23:11 #9
BTW: Jeg _HAR_ mailet BB/TvDK om din side...der går nok ikke mange timer inden de ringer til dig..
Avatar billede bb2 Nybegynder
26. august 2001 - 23:14 #10
hvordan skulle de kunne ringe til mig, de har ikke mit nummer.
Avatar billede filen Nybegynder
26. august 2001 - 23:16 #11
Drengerøve
Avatar billede mukanus Nybegynder
26. august 2001 - 23:26 #12
Michael ?

mig eller taler du til en anden el barto ?

de kan sagtens få dit nr. bb2 !
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 23:39 #13
hvornår får du det ind i øverste etage at man kun må oprette en bruge
Avatar billede trivial Nybegynder
26. august 2001 - 23:46 #14
el_barto-> Hvorfor har du skrevet til big brother om hjemmeside, er det ikke lidt strengt:(?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 07:52 #15
trivial> Ham der bb2 (Michael) har nu haft 3 brugere, og har aldrig spurgt om andet end bigbrother.subs.dk ...og nu er jeg ærligt talt træt af ham!
Avatar billede trivial Nybegynder
27. august 2001 - 09:03 #16
el_barto-> Okay
Avatar billede knast Nybegynder
27. august 2001 - 16:23 #17
først vil jeg giver \"filen\" ret, BigBrother er fordummende.

Siden er egentlig pæn nok, men som en BB side har den alt for mange fejl. farven grøn?????? Det kan godt være at det bare er mig, men siden burde da være blå.
og farven som linkene får når man flytter musen over dem, er alt for skarp.
Lad være med at lave en manu hvor kun halvdelen af linksne virker, lav i stedet en lille menu, og put nye links på alt efter som du laver siden færdig.
Og til sidst, hold dig til emnet, ting som \"spil\" og \"sms\" hører ikke hjemme på en BB side, og i øvrigt, hvor mange tror du som bruger den sms sender til at sende sms´er med???????
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 19:54 #18
God side men som sagt før: For mange fejl til at være BigBrother-fanklub-site!

Det skulle jo nærmere være sickbrother.dk!!!

Med de fuldstændog \"omvendte\" farver på alle sider, menuen på forsiden til højre FORSVINDER når man går ind på en anden side, prøv at kigge under Konkurrence! Er bigbrother 2 ikke startet???
WOW en nyhed at få: \"Nu er bigbrotherdeltagerne på plads\" Ja tak....- det skal jeg da lige love for!!! \"Klik hér for at stemme\" (på stemmesiden)-Hvad er det lige man skal stemme på???? Selv om den tekst \"Klik hér for at stemme\" er i HTML-koden når man får den udleveret af QuickPoll kan den godt ændres ;o)
Skal menuen absolut forsvinde inde i debatten?????
-og chatten!!!(?) Som \"knast\" sagde det! ALT for skarp menu!

Selvom alt dette er kritik skal du tage det positivt, for der er da også noget godt på siden...

Knast: Måske skulle du prøve at undersøge siden nærmere!!

SMS= hvis man vil have en sms når der sker nye ting i huset!
SPIL= der bliver lavet et BigBrother-spil (står i nyhederne)

/Michael!
Avatar billede michael.b Nybegynder
29. august 2001 - 19:55 #19
mokanus: www.bigbrotherto.dk?? Det er der jo ingen adresse der er!!!
Avatar billede klatten Nybegynder
30. august 2001 - 11:07 #20
Din side er totalt uden mening. Du hugger jo bare forkellige ting fra andre eksisterende sites. Og så lige et par citater fra dine såkaldte nyheder:
\"Ja, der er jo lidt stavefejl og grammatiske fejl hist og her.\"
- Hvis du har problemer med at stave, er det jo ikke særlig smart at lave en side, hvor du skal opdatere en masse. Derfor, lær først at stave...eller kast dig over et grafiks projekt i stedet!
\"Jeg tror at Carsten og Tina skal ud på Tirsdag. Jeg tror de er skuespillerne.\"
- Det var dog en totalt lallet kommentar at komme med. Hvor fik du dog den tossede idé fra. Prøv at bygge noget op basseret på fakta i stedet!

Karakter:
Grafik    8
Indhold  5
Idé      00

, men jeg håber stadig i kan forstå mig, tak for alt den ros til min nye site og tak for alle jer besøgende. Jeg tror at Carsten og Tina skal ud på Tirsdag. Jeg tror de er skuespillerne. Der er 12 i huset nu, men de skal kun være 10 men vi må se. Grunden til at jeg tror at det er Carsten og Tina, de kom senere end de andre deltagere, og de blev ikke offentliggjort som deltagere på Eb.dk , det er de nu, vi følger spændt med i bigbrother her på redaktionen!

Avatar billede klatten Nybegynder
30. august 2001 - 11:08 #21
Hov...resten af din såkaldte nyhed skulle ikke have været med i mit svar!