Avatar billede regnar2 Novice
28. september 2018 - 22:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor en er bedst?

Bruges til Gaming, streaming og optagelse. Og er de gode nok til det?

https://sharkgaming.dk/shark-bloodlust

Eller

https://sharkgaming.dk/shark-ultimator

Venlig hilsen

Kristian
Avatar billede store-morten Ekspert
28. september 2018 - 22:23 #1
Hvorfor en er bedst?
Fordi to, er for mange ;-)
Avatar billede posten Ekspert
29. september 2018 - 01:01 #2
hvorfor ingen oplysninger om cpu ???
Avatar billede regnar2 Novice
29. september 2018 - 07:57 #3
På bloodlust er det en i7-8700

På Ultimate er det en AMD ryzen 2600
Avatar billede eurositi Ekspert
29. september 2018 - 09:45 #4
Svaret afhænger af, om de spil, du spiller udnytter multithreading, eller om single threading er vigtigst. RTX 2080-GPU'en performer kun bedre end GTX 1080'eren, hvis spillet udnytter de ekstra ressourcer.

Hvad processoren angår (men det betyder relativt lidt ift gaming), så er Intel i7-8700-CPU'en bedst i test ift. Ryzen 5 2600 på cpubenchmark.com.

Umiddelbart vil jeg gætte på, at du ikke får nævneværdigt bedre spil-performance ved at købe den dyre løsning. Hvis du drømmer om 4k gaming, kan 2080'eren ifølge de artikler, jeg har læst, ikke altid levere mere end 60 fps i de virkeligt grafisk krævende spil. Men hvis du ved (og det kan du undersøge), at netop de spil, du spiller, udnytter multithreading, bør du vælge 2080'eren.
Avatar billede regnar2 Novice
29. september 2018 - 16:00 #5
Han spiller mest Csgo, hvad ville i så vælge?
Avatar billede tot Praktikant
29. september 2018 - 19:47 #6
er grafikkortet Nvidia GTX 1060 godt til fortnite og cs go uden det hakker