Avatar billede haltrup Nybegynder
26. august 2001 - 21:22 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

uret i bundlinjen går forkert!

Mit ur i bundlinjen går forkert, ca ½ time på 24 timer, er det PC\'ens batteri der skal skiftes??
System: 98, og nej jeg har ikke skiftet før, maskine ca 2 år gl. På forhånd tak.  :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
26. august 2001 - 21:23 #1
køre du macfee
Avatar billede hotpop Novice
26. august 2001 - 21:23 #2
ja det vil jeg mene.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
26. august 2001 - 21:24 #3
mcafee

hmm hvordan er det lige det staves

men hvis du køre det så er det det der gør det..

brug norton antivirus i stedet
Avatar billede roenving Novice
26. august 2001 - 21:29 #4
Da uret kører uafhængigt af hvilke opgaver maskinen iøvrigt er i gang med (eller om den er slukket), kan jeg ik\' lie se, at det skulle have noget at gøre med hverken McAfee eller for den sags skyld Windows scripting host eller Stifinder eller noget ...

Selv om det lyder mærkeligt, at batteriet skulle være brændt ud efter to år (jeg har set dem i over 10 år -- du kan selvfølgelig have fået en mandagsmodel !-]), tror jeg at du skal starte der.

hth
jes
Avatar billede f_rollo Nybegynder
26. august 2001 - 21:30 #5
Hvis det ikke er McAffe (jeg tror nok det er sådan det staves), så er det muligvis biosbatteriet. Nye batterier kan holde op til ti år, men der kan jo være fejl i dem.
Hvis maskinen kun er to år gammel tror jeg ikke det er det, med mindre der som sagt er noget galt med batteriet.

- Rollo
Avatar billede djeclemen Nybegynder
26. august 2001 - 21:30 #6
roenving -> der har før været spm. her på eksperten med nogle der havde samme problem hvor det hjalp og fjerne macafee virus scan..

Avatar billede f_rollo Nybegynder
26. august 2001 - 21:33 #7
--> Hotpop.

Du har tidligere rådet mig til at købe spil hos gamemail.dk.
Har du selv prøvet at købe der.
Jeg fulgte dit råd, men jeg vil gerne vide hvornår de leverer spillet...

-Rollo
Avatar billede f_rollo Nybegynder
26. august 2001 - 21:34 #8
Jeg har også hørt om det problem med MacAfee før...sjov at de ikke retter det.

Norton er klart det bedste.

- Rollo
Avatar billede hotpop Novice
26. august 2001 - 21:36 #9
f_rollo> det bestemmer du helt selv :)
http://www.gamemail.dk/showquestion.asp?faq=1&fldAuto=28
Avatar billede f_rollo Nybegynder
26. august 2001 - 21:42 #10
ok - det havde jeg ikke set. TAK

- Rollo
Avatar billede hotpop Novice
26. august 2001 - 21:43 #11
velbekomme :)
Avatar billede halifax Nybegynder
26. august 2001 - 21:52 #12
Sig mig lige, for at være sikker på at indkredse problemet: går dit ur også ca. ½ time galt pr. 24 timer, hvis din pc er tændt hele døgnet?

Avatar billede haltrup Nybegynder
26. august 2001 - 22:17 #13
halifax:
den taber ca. ½ time på 24 timer uanset om den er slukket eller tændt.
OGGG, iøvrigt tak til alle besvarelserne, jeg skal lade jer vide hva\' der sker.
Avatar billede haltrup Nybegynder
26. august 2001 - 22:18 #14
og nej kører ikke mcaffe men har haft et installeret engang.......har oxo haft et norton intallleret, men oxo det er væk. Bruger ZONE nu...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
26. august 2001 - 22:19 #15
så er det sku nok dit bat
Avatar billede haltrup Nybegynder
26. august 2001 - 22:20 #16
vil prøve at udskifte bat.....THE END
Avatar billede halifax Nybegynder
26. august 2001 - 23:20 #17
haltrup - Jeg bruger et lille freeware program (4Dtime) til via nettet at opdatere pc\'ens ur. Når det er installeret kan det med selvvalgte intervaller automatisk opdatere uden brugerindblanding. Dog skal netforbindelsen være åben. Fiks og nemt  :)