Avatar billede HaxCookiesDK Mester
15. september 2018 - 19:54 Der er 2 kommentarer

Domæne DNS

Hej. Jeg har lige købt et domæne og nu står det ved DK Hostmaster.
Der står at man skal redelegere domæne navnet, men jeg kan ikke se at det står der;
https://imgur.com/a/jOR4Yac
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2018 - 19:59 #1
det er nok 'skift navneserver' på dansk.
Ellers - hvis du har en udbyder i tankerne (som fx unoeuro.dk), så opretter du konto der, og de flytter dns til sig, så du kan lave din hjemmeside.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. september 2018 - 20:58 #2
Hvis du selv driver din webserver, kan du gøre det gratis gennem GratisDNS.