Avatar billede Jannickhess Professor
27. august 2018 - 18:50 Der er 3 kommentarer

Kompas, og finde vej via google maps og lign app

Kompas, viser forkert på Iphone

Jeg vil hører om Kompas i Iphone SE
hvordan at jeg for det til at "pege" den rigtige vej (evt mod Nord)

Og om Kompasset ikke "samarbejder" med de øvrige kort app
så som Kort, og google maps

Google Maps (gåture - Cykelture) mangler

Iøvrigt så er der ikke mulighed for at få google maps
til at fungere med at kunne vise vej via Gåtur, og cykelture
Avatar billede moonkrj Praktikant
03. oktober 2018 - 13:45 #1
Kompaset på et af mit projekt iPhone SE gav konsekvent ukorrekte resultater, nogle gange over 120 grader. På nuværende tidspunkt viser Compass app det kalibreringsskærmbillede, men på SE er det ikke tilfældet.

Derfor forsøgte jeg at deaktivere Location Services og derefter aktiverede dem igen, genstartede og nulstille telefonen, og ingen af dem synes at have nogen virkning.

RJ - https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/software https://hireessaywriter.org/ bidragyder
Avatar billede Jannickhess Professor
03. oktober 2018 - 16:29 #2
Ja så er jeg ikke den eneste, måske at apple kan finde en løsning på en kommende opdatering af IOS

afslutter herved ?
Avatar billede Jannickhess Professor
16. april 2019 - 18:54 #3
Æv så er jeg ikke den eneste Moonkj