Avatar billede cat Nybegynder
26. august 2001 - 19:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gratis...

Er der nogen der ved hvor man kan få et gratis webhotel med php og hvor man må have porno på sitet?
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. august 2001 - 19:45 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. august 2001 - 19:46 #2
Der er åbenbart en fejl... men nummer 3 fra oven tilbyder i hvert fald PHP.
Avatar billede ? Nybegynder
26. august 2001 - 20:17 #3
Her er 4 fede GRATIS webhoteller:

www.4nx2.com          (Php & MySQL)
www.theroom.dk        (Php)
www.f2s.com            (Php & MySQL)
www.friserverplads.dk  (Php & Asp)

Det er hvad jeg bruger!

-Martin
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. august 2001 - 20:47 #4
? >> Ja men ingen af dem tilbyder jo porno.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. august 2001 - 01:36 #5
cat> freepaq.dk siger ikke noget til det. Ellers så kigger de ikke deres servere igennem.

Har i hvertfald set op til flere erotiske site på deres servere..
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 19:35 #6
Har du ikke efterhånden fået dit spørgsmål besvaret tilfredsstillende?
- Hvis det ikke er besvaret tilfredsstillende skal du jo sige til, ellers er det snart på tide at fordele pointene :o)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
12. september 2001 - 23:22 #7
ingen porno på theroom.dk tak
generere alt for meget trafik

wil/

din side bliver slettet med det samme hvis der er prono + at man får tilsendt en erklæring om at man skal betale for sin trafik hvis den er helt gal

wil/
Avatar billede repsac Nybegynder
12. september 2001 - 23:23 #8
Avatar billede cookie1000 Nybegynder
12. september 2001 - 23:28 #9
hvor meget plads skal du bruge
Avatar billede cat Nybegynder
13. september 2001 - 07:47 #10
<Repsac>Jeg skal vel bruge 50-100 Mb. Kan det lade sig gøre?</Repsac>

<Martin>De webhoteller du nævner, bruger du dem til porno?</Martin>
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. september 2001 - 08:21 #11
cat>>

<Repsac>Jeg skal vel bruge 50-100 Mb. Kan det lade sig gøre?</Repsac>:

Hvor meget plads har jeg til rådighed ?

Der er ikke nogen begrænsning for, hvor meget plads din hjemmeside må optage. Dog må hver enkelt fil ikke fylde mere end 250 Kb. (Grænsen er hævet fra 135 Kb, p.t. er der ikke mulighed for at hæve grænsen yderligere.)
Primær årsag til begrænsning af filstørrelsen: Under de nuværende forhold er der ikke nogen bedre muligheder for at holde lidt snor i trafikken og dermed belastningen af den tilrådighed værende linje. Desuden gør det whitehat uintressant for warez- og mpeg3-folket hvilket naturligvis letter administrationen.

<Martin>De webhoteller du nævner, bruger du dem til porno?</Martin>:

Kender en del der har porn website, de er meget afhænige af at serverne er oppe. De har derfor kun meget begrænset liggende på gratis site..

Her tales der er evt. gallery og det der er nødvendigt for at sitet køre, det køber man så sig så til.

Det kommer så lidt an på om du ønsker at lave en side der kan give afkast eller om du er ligeglad med noget nedetid af og til.