Avatar billede norberg Juniormester
07. august 2018 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undermenuerne mangler i hurtigt adgang

Jeg har nogle problemer med at jeg mangler undermenuerne i Windows 10 i hurtigt adgang, der er ikke nogen undermenuer, hos min kollegaer, har de Overførsler, Skrivebord, Dokumenter, Billeder, og de mapper som de har tilføjet til "hurtigt adgang" menuen, men det kan jeg ikke.

En reinstallation af Wiondows10 er ikke en mulighed.

Er der nogen herinde der har en løsning?
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. august 2018 - 10:03 #1
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med undermenuer?
måske en løsning at gendanne StandardIndstillinger!
https://ibb.co/fTPJ8z
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2018 - 10:41 #2
Du kan selv bestemme, hvilke mapper du ønsker at se i "Hurtig adgang":

Find mappen i Stifinder -> Højreklik på mappen og vælg: "Fastgør til Hurtig adgang"
Avatar billede norberg Juniormester
08. august 2018 - 10:04 #3
Det hjalp desværre ikke, vi måtte lave en helt ny windows profil.

Men så virkede det også.