Avatar billede 2pretty4u Mester
02. juli 2018 - 17:40 Der er 6 kommentarer

Fejl på Gmail i Outlook mac?

Hej alle sammen

Jeg har officepakkens Outlook installeret på min mac. For nylig er den begyndt, via. min gmail., at komme op med fejl sigende:

Den samlede størrelse af de vedhæftede filer er for stor. Prøv at fjerne en eller flere vedhæftede filer, før du gemmer eller sender.

Den viste så "message subject", på dem den fejlede på. Har søgt og slettet - nogle jeg har haft liggende længe uden problemer - filstørrelse mac 50 mb.

Den bliver dog ved med denne fejl. Jeg aner ikke hvordan jeg kommer udenom? Jeg har stadigvæk massere af GB tilbage på min gmail, så det kan ikke være fejlen; tænker jeg.

Kan i hjælpe?

På forhånd tak

Stefan
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2018 - 17:42 #1
max størrelse er 10 mb
Avatar billede 2pretty4u Mester
02. juli 2018 - 17:47 #2
Er det noget nyt så? Siden den først nu kommer med fejl på ting, der er sendt / modtaget for minimum 5-7 år siden?

Og hvorfor forsvinder fejlen ikke, når emnerne er slettet?
Avatar billede INK Ekspert
02. juli 2018 - 17:47 #3
I gmail er der en begrænsning på 25 MB, se dette link
https://support.google.com/mail/answer/6584?hl=da&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Avatar billede 2pretty4u Mester
02. juli 2018 - 19:17 #4
Udfordringen er, at jeg har slettet dem den har anvist til. Men den kommer stadigvæk med fejl. Det er mails sendt for mange år siden. For vedhæfter jeg nu en fil på mere end 25 mb, så vil den ikke acceptere det. Det ville den så dengang, men nu kommer den med fejl, selvom de er slettet. Så ved ikke helt hvad jeg skal gøre?
Avatar billede INK Ekspert
02. juli 2018 - 19:20 #5
Har du tømt papirkurven? Både i mailprogrammet og på webmail.
Avatar billede 2pretty4u Mester
02. juli 2018 - 19:33 #6
Jep, alt er slettet