Avatar billede jacobchr Nybegynder
26. august 2001 - 15:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brændes den ?

Jeg har lige brugt uendelig meget til på at hente Solaris 8\'er første tre cd\'er. For at finde ud af at mit brænderprogram (Nero) til Windoze ikke vil brænde det, da de ikke har endelsen iso.
Hvordan gør jeg det ? Eller måske der er nogen som ligger inde med en kopi jeg kunne låne og lave en kopi af ?

/jacob
Avatar billede stangen Nybegynder
26. august 2001 - 16:20 #1
Er ISO-filerne ikke pakket ned i en zip-fil?
Avatar billede jacobchr Nybegynder
26. august 2001 - 17:35 #2
Jo du har ret i at de bliver downloadet som en zip fil. Fx. er der en af dem der hedder sol-8-4_01-fcs-bin-ia-v1 uden et \"efternavn\" når den er pakket ud.

Og det er Nero ikke så vild med.
Avatar billede jacobchr Nybegynder
27. august 2001 - 01:36 #3
Jeg fik det til at virker efter et par genstart af XP :-) Så det er farvel til den nu .....
Avatar billede stangen Nybegynder
27. august 2001 - 17:40 #4
Tilføjede du .iso til filnavnet?
Avatar billede jacobchr Nybegynder
02. september 2001 - 14:10 #5
Jeg fik opdateret Nero programmet via siden www.nero.com , og den nye version vil gerne arbejde med filer med efternavnet iso. Da det ikke bare var muligt at tilføje .iso til den.

/jacob