Avatar billede ibnielsen Seniormester
11. maj 2018 - 22:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

apps vil ikke åbne

Jeg har to apps, dr tv og tv2 play, som pludselig holdt om med at kunne åbnes, der kommer bare kort en sort skærm og så er jeg tilbage ved ikonet.
De virkede, men jeg kunne ikke bruge cromcastning, Ikonet var der simpelthen ikke når jeg åbnede appene, og pludelig kunne jeg heller ikke åbne appene.
Ande apps virker fint,  netflic, tv2 sport m.m. og der kan castes??
Avatar billede kurtba Ekspert
11. maj 2018 - 23:38 #1
Når apps pludselig ikke virker må første råd altid være: Afinstaller og installer igen.
Det løser de fleste problemer.
Avatar billede Bjarke Praktikant
12. maj 2018 - 02:36 #2
Jeg har præcis samme problem. DR apps og Telia Tv. Har prøvet at geninstallere dem, men stadig det samme. Efter aktivering af app, kort sort skærm og tilbage til start. Ved ikke hvilken telefon/tablet du bruge, men jeg har Huawei.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
12. maj 2018 - 09:58 #3
Jeg glemte at skrive, at jeg har en Huawei P9 og har afinstalleret mange gange og slukket og tændt telefonen.
Jeg har også forsøgt at rense den med forskellige apps.
Det lyder som om det er samme problem som Bjarke
Avatar billede Bjarke Praktikant
12. maj 2018 - 22:18 #4
Ib,

Prøv følgende,
1. Gå ind i indstiller og vælg apps.
2.Find Google Play
3.Ryd data og cache
4. Prøv og se om det virker

Mvh Bjarke
Avatar billede ibnielsen Seniormester
12. maj 2018 - 23:47 #5
nu har jeg mange google play, og det hedder ikke apps men programmer, hvis jeg ikke er helt forkert på den, og der er ingan af den jeg kan vælge stop data og ryd cache
google play
butik
film
spil
tjenesteer

???????????????
Avatar billede Bjarke Praktikant
13. maj 2018 - 00:00 #6
Google play butik
Og
Google play tjenester

Prøv de 2. Du skal, få ind ind dem og ind i Lagerplads. Der kan du rydde data
Avatar billede ibnielsen Seniormester
13. maj 2018 - 11:38 #7
Jeg kan ikke åbne ´google play tjenester´, jeg har den ikke. Jeg installerede så ´google play services´,  som vist er den samme, men den kan ikke åbnes.
Jeg kan oplyse, at jeg har
set at er ikke er opdatering
genstartet
lukket og åbnet telefonen
ryddet appens cache
ryddet appens data
afinstalleret appen og installeret igen
brugt forskellige apps til at rense telefonen, bla ccleaner
og meget andet
Avatar billede ibnielsen Seniormester
14. maj 2018 - 08:05 #8
jeg har løst problemet.
under 'indstillinger' menuen 'sikkerhedskopiering og nulstilling', er der en parameter der hedder 'automatisk gendannelse', der husker sikkerhedsindstillinger ved geninstallering af en app. Den slog jeg fra, og så virker de igen.