Avatar billede di-ana Mester
03. maj 2018 - 07:02 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

novice

mange tak til eksperten.dk
d.d.
er jeg blevet forfremmet (fra praktikant) til novice.
Avatar billede hjolsen Ekspert
03. maj 2018 - 07:04 #1
Bare vent - hvis du spørg tit nok bliver du EXPERT :-)
Avatar billede di-ana Mester
03. maj 2018 - 07:10 #2
mange tak "professor hjolsen"
jeg tror helt bestemt, at jeg vil komme til at spørge
super-tit -
så jeg vil tro "at den hellige grav er velbevaret"
(eller er det måske "forvaret"???)
så jeg ender helt sikkert i "professor-stillingen" -
håber så, at vi kan være to om den stilling.
anne-lise
Avatar billede di-ana Mester
03. maj 2018 - 07:13 #3
eller der må måske KUN være
én professor herinde.
sig mig lige engang: er her nogen form for husorden
eller reglement man ska`følge???
(jeg har det ikke så godt med restriktioner)
Avatar billede hjolsen Ekspert
03. maj 2018 - 07:27 #4
Du kan læse reglerne for brug af EXPERTEN  her : https://www.computerworld.dk/art/60044/debatregler

Men det vigtigste er at give respons på de svar der kommer- og markere hvad der var løsningen for dig - og så kommer man altid længst med et smil 🙂
Avatar billede eurositi Ekspert
03. maj 2018 - 10:06 #5
Derudover kan den Facebook-inspirerede "Synes godt om"-funktion bruges til at bakke op om andres svar på spørgsmål, du ikke selv har stillet, hvis du finder svaret nyttigt eller blot er enig.

... Og hvis nogen opfører sig som idioter, forsøger at sælge ting på en påståelig/anmassende måde eller sprede virus via suspekte links, klikker du evt. på Anmeld kommentar. ;)

Titlerne/Graderne har intet at gøre med, om du kommer med mange nyttige svar eller løsninger. Det måler alene, hvor meget du har deltaget i diskussioner, hvilket er lidt dumt.
Avatar billede di-ana Mester
03. maj 2018 - 10:26 #6
normalt har man ikke brug for en backslach - men hvad angår eks.vis
div kommandoprompter er denne ofte includeret eet el. andet sted.
Avatar billede di-ana Mester
03. maj 2018 - 10:33 #7
normalt har man ikke brug for den "backslash" - men i eventuelle
kommando-promter findes den ret så ofte.
jeg havde så brug for den i går i.f.m. at jeg ville fjerne windows 10`s
"OneDrive" men jeg fandt så en anden løsning. jeg gik ind under
apps og fandt OneDrive her og slettede det. det forstyrrede rigtig
meget, idet det kom frem én million gange hver eneste dag og dækkede
jo så for det jeg havde gang i.
one-drive er for mig eet af microsoft`s mest åndsvage tiltag.
jeg vil skrive denne anden løsning senere.
anne-lise